9 شرکت هواپیمایی در مسیر قشم تردد می کنند

لینک کوتاه: freena.ir/detail/28619
ساعت 14:07 پنج‌شنبه 7 فروردين 1393
قائم مقام ستاد هماهنگی خدمات سفر قشم گفت: 9 شرکت هواپیمایی از آغاز تعطیلات پایان سال در مسیر فرودگاه بین المللی قشم در حال ارائه خدمات پروازی به میهمانان نوروزی هستند.

به گزارش پایگاه خبری مناطق آزاد و ویژه اقتصادی، فرزین حقدل با بیان این مطلب افزود: شرکت های هواپیمایی قشم ایر و ماهان بترتیب با 34 و 31 سورتی پرواز و ایران ایرتور، آسمان، کاسپین و نفت هم  هر کدام با 3 سورتی پرواز و شرکت هواپیمایی پویا تنها با یک سورتی پرواز به ترتیب عنوان بیشترین و کمترین حجم عملیات پروازی در مسیر قشم را بخود اختصاص داده اند.
وی ادامه داد: 9 هزار و 748 مسافر از 25 اسفند 92 تا پایان ششمین روز فروردین 93 از شهرهای مختلف کشورمان با استفاده از خطوط هوایی وارد فرودگاه بین المللی قشم شده و طی این مدت همچنین 7 هزار و 672 مسافر نیز از قشم خارج شده اند.
به گفته قائم مقام ستاد هماهنگی خدمات سفر قشم، طی این مدت 17 هزار و 420 ترابری هوایی در مسیر قشم و چندین شهر کشور شامل تهران، اصفهان، شیراز، مشهد و همچنین امارات متحده عربی (دبی) انجام شده است.
وی اظهار کرد: بیشترین حجم ورود و خروج مسافران هوایی جزیره قشم طی روزهای پنجم، سوم و دوم فروردین به ترتیب با 2702، 2185 و 1966مسافر به ثبت رسیده است.
به گفته حقدل، چهارم فروردین 93 با 840 مسافر، 26 اسفند 92 با 1117 و اول فروردین 93 نیز با 1186 مسافر کمترین میزان ترابری مسافران هوایی قشم را بخود اختصاص داده است.
وی در پایان گفت: ترابری مسافران هوایی قشم طی ایام تعطیلات پایان سال توسط شرکت های هواپیمایی ایران ایر، ماهان، ایران ایرتور، آسمان، پویا، قشم ایر، کاسپین، زاگرس و نفت صورت گرفته است.

شناسه خبری: 28619

آخرین اخبار

ابراز همدردی دبیرخانه شورایعالی مناطق آزاد در پی حادثه معدن طبس
صدور 10 هزار مجوز کسب و کار در «اروند»
قدردانی معاون اول رییس‌جمهور از دبیر و کارکنان دبیرخانه شورایعالی و مناطق
20 هزار ميليارد سرمايه‌گذاري در لجستيك و حمل و نقل ماكو
اشتیاق سودانی‌ها برای سرمایه‌گذاری در مناطق آزاد ایران

یادداشت

اهمیت راهبردی بندر چابهار در توسعه‌ منطقه‌ای
مناطق آزاد و ویژه اقتصادی؛ هویت بخش شعار «جهش تولید با مشارکت مردم»
«جهش تولید» نیاز به «مشارکت مردمی» دارد
اهداف اقتصادی در حکومت مردم‌سالار باید توسط توده مردم تعیین شود
ماکو، سرزمین چهارسو