پنج جشنواره فرهنگی و هنری خانوادگی در سواحل کیش برگزار می شود

لینک کوتاه: freena.ir/detail/28612
ساعت 11:31 پنج‌شنبه 7 فروردين 1393
مدیر فرهنگی و آموزشی معاونت امور اجتماعی و فرهنگی سازمان منطقه آزاد کیش گفت: در تعطیلات نوروزی امسال، پنج جشنواره فرهنگی و هنری خانوادگی در سواحل جزیره کیش برگزار می شود.

به گزارش پایگاه خبری مناطق آزاد و ویژه اقتصادی به نقل از ایرنا، سیدعلیرضا فاطیمان پور  افزود: جشنواره پرواز، ماشین های کنترلی، بازی های فکری خانوادگی، نقالی و پرده خوانی و خیمه شب بازی و تئاتر خیابانی در این ایام در اسکله تفریحی برگزار می شود.
وی تاکید کرد: راه اندازی کاروان سیار اهدا کتاب در سطح جزیره با هدف ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی و اهدا کتاب به کودکان و نوجوانان و همچنین ارسال فایل PDF کتاب ها به روی گوشی های تلفن همراه از دیگر برنامه های فرهنگی در نظر گرفته شده برای این ایام است.
فاطمیان پور اظهار کرد: برپایی مسابقات داستان نویسی کوتاه و انتخاب داستان برتر و تقدیر و تجلیل از نویسندگان و معرفی کتاب های پرفروش سال به گردشگران از دیگر برنامه هایی است که برای این ایام در نظر گرفته ایم.
به گفته وی، برنامه های متنوع و مختلفی برای ایجاد شور نشاط در میان گردشگران و کیشوندان در این ایام پیش بینی شده که در قالب برنامه های فرهنگی و هنری برگزار می شود.
وی خاطر نشان کرد: اجرای نمایش پانتومیم توسط یک گروه حرفه ایی با موضوع پیام های اخلاقی و شاد کردن لحظات مسافران در ترمینال خروجی فرودگاه کیش یکی دیگر از برنامه های در نظر گرفته شده برای تعطیلات نوروزی است.
وی از ایجاد یک نگار گذر در ترمینال خروجی فرودگاه و راه اندازی یک نگار گذر در بندرگاه کیش خبر داد و افزود: در این نگار گذرها عکس هایی از جاذبه های گردشگری جزیره کیش در معرض دید قرار گرفته است.
فاطمیان پور گفت: اجرای تئاتر با عنوان ˈشعله زم حریرˈ ویژه ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) روزهای ششم تا 15 فروردین از ساعت 20 تا 22 در سالن مرکز همایش های بین المللی کیش از جمله برنامه هایی است که برای ایام سوگواری دخت نبی مکرم اسلام (ص) در نظر گرفته شده است.

شناسه خبری: 28612

آخرین اخبار

ابراز همدردی دبیرخانه شورایعالی مناطق آزاد در پی حادثه معدن طبس
صدور 10 هزار مجوز کسب و کار در «اروند»
قدردانی معاون اول رییس‌جمهور از دبیر و کارکنان دبیرخانه شورایعالی و مناطق
20 هزار ميليارد سرمايه‌گذاري در لجستيك و حمل و نقل ماكو
اشتیاق سودانی‌ها برای سرمایه‌گذاری در مناطق آزاد ایران

یادداشت

اهمیت راهبردی بندر چابهار در توسعه‌ منطقه‌ای
مناطق آزاد و ویژه اقتصادی؛ هویت بخش شعار «جهش تولید با مشارکت مردم»
«جهش تولید» نیاز به «مشارکت مردمی» دارد
اهداف اقتصادی در حکومت مردم‌سالار باید توسط توده مردم تعیین شود
ماکو، سرزمین چهارسو