برنامه های شاد اتوبوس پیک تندرستی در منطقه آزاد ارس

لینک کوتاه: freena.ir/detail/28600
ساعت 17:34 چهارشنبه 6 فروردين 1393
همزمان با ایام عید نوروز سال 1393 ویژه برنامه های شاد و مفرح اتوبوس پیک تندرستی در سراسر محدوده منطقه آزاد ارس در حال اجرا بوده و موجی از نشاط را در این منطقه زیبا جاری کرده است.

به گزارش پایگاه خبری مناطق آزاد و ویژه اقتصادی، برنامه های سرشار از خنده و شادی پیک تندرستی در مراکز جلفا، نوردوز و خداآفرین و روستاهای اطراف این مناطق در طول ایام نوروز سالجاری در حال اجرا است. 
اجرای ویژه برنامه های طنز کودکانه، شعبده بازی، انواع بازی ها و مسابقات ورزشی و تفریحی در بین گردشگران و استقبال گرم کودکان و خانواده ها از اتوبوس پیک تندرستی یکی از برنامه های نوروزی شاد و مفرح ستاد هماهنگی خدمات سفر ارس است. 
مسابقه های متعددی در گروه های خانوادگی، آقایان و بانوان، آقایان و کودکان در نقاط مختلف منطقه آزاد ارس برگزار شده و به برندگان جوایز نفیس اهدا می شود.
مسابقه پرتاب دارت و تیراندازی با کمان و تفنگ بادی در روبروی پارک کوهستان در سایت ماهیگیری 9 فروردین سالجاری برگزار می شود. در این مسابقه بانوان از ساعت 10:30 و آقایان از ساعت 16 به رقابت می پردازند.
اما یکی از مهیج ترین برنامه های همیشگی ایام نوروز در منطقه آزاد ارس قویترین کودکان ارس است که با شور و حال خاصی از سوی کودکان و والدین آنان دنبال می شود. این مسابقه سوم فروردین در خداآفرین اجرا شد و در جلفا نیز در 10 فروردین سالجاری در پارک کوهستان ارس از ساعت 10 صبح کودکان نیرومند ارس رقبای خود را شناخته و به میدان خواهند رفت.
مسابقه موتورسواری که ویژه آقایان و بانوان نیز می باشد در پیست موتور سواری در بالای سر پارک کوهستان ارس برگزار می شود. این مسابقه همچون سال های گذشته از استقبال پرشور و هیجانی برخوردار است. زمان برگزاری این مسابقه 11 فروردین ماه جاری ساعت 10 صبح می باشد.
یکی دیگر از مسابقات مهیج ویژه آقایان و بانوان اتومبیل رانی است که در پیست پارک کوهستان از ساعت 10 صبح و در 12 فروردین ماه برگزار می شود.
امروز 6 فروردین مسابقه بازی های ورزشی خانواده در پارک کوهستان ارس در جلفا ساعت 10 صبح برگزار می شود. همچنین 6 تا 8 فروردین نیز از ساعت 16 ویژه برنامه محبوب مسابقه محله در پارک کوهستان ارس و 7 فروردین نیز در مرکز نوردوز ارس برگزار می شود.
مسابقه پینت بال و والیبال ساحلی نیز از دیگر برنامه های مهیج و پرطرفدار است که از اول تا 15 فروردین در پارک سلامت جلفا از ساعت 9 الی 20 دایر است.
شاید مهیج ترین برنامه ورزشی ستاد هماهنگی خدمات سفر در ارس مسابقات بومی محلی باشد. این مسابقات در روستاهای توریستی اشتبین، کردشت، دوزال، نوجه مهر و دیگر روستاهای مسیر گردشگری در منطقه آزاد ارس در 8 فروردین سالجاری از ساعت 10 الی 20 برگزار می شود.
یادآور می شود در گروه خانوادگی مسابقه قایقرانی با حضور 100 خانواده پرنشاط و ورزش دوست صبح 5 فروردین اجرا شد و روز گذشته نیز مسابقه ماهیگیری خانوادگی برگزار شد.
علاقمندان به شرکت در مسابقات مهیج ورزشی و تفریحی منطقه آزاد ارس در ایام نوروز 1393 می توانند با ارسال نام و نام خانوادگی همراه با رشته مورد علاقه خود به سامانه پیام کوتاه 30008515 در این مسابقات شرکت نمایند. همچنین جهت کسب اطلاعات بیشتر به وب سایت سفر به ارس www.goaras.ir مراجعه کنند.

شناسه خبری: 28600

آخرین اخبار

ابراز همدردی دبیرخانه شورایعالی مناطق آزاد در پی حادثه معدن طبس
صدور 10 هزار مجوز کسب و کار در «اروند»
قدردانی معاون اول رییس‌جمهور از دبیر و کارکنان دبیرخانه شورایعالی و مناطق
20 هزار ميليارد سرمايه‌گذاري در لجستيك و حمل و نقل ماكو
اشتیاق سودانی‌ها برای سرمایه‌گذاری در مناطق آزاد ایران

یادداشت

اهمیت راهبردی بندر چابهار در توسعه‌ منطقه‌ای
مناطق آزاد و ویژه اقتصادی؛ هویت بخش شعار «جهش تولید با مشارکت مردم»
«جهش تولید» نیاز به «مشارکت مردمی» دارد
اهداف اقتصادی در حکومت مردم‌سالار باید توسط توده مردم تعیین شود
ماکو، سرزمین چهارسو