استقبال گردشگران كيش از برنامه هاي فرهنگي و هنري

لینک کوتاه: freena.ir/detail/28590
ساعت 08:41 چهارشنبه 6 فروردين 1393
اجراي برنامه هاي متنوع فرهنگي و هنري و ايجاد جاذبه هاي متنوع گردشگري در ايام نوروز ، موجب رشد تقاضاي سفر به كيش شده به طوري كه تعداد پروازهاي فرودگاه كيش به 90 پرواز در كيش رسيده است.

به گزارش پایگاه خبری مناطق آزاد و ویژه اقتصادی، براي آگاهي بيشتر گردشگران و مسافران از برنامه هاي نوروزي در جزيره كيش ،هفت هزار بروشور مثلثي حاوي تمامي اطلاعات مورد نياز گردشگران در هتل ها، مراكز اقامتي و پذيرايي و سوپرماركت ها  توزيع شده است.
در نوروز امسال غرفه هاي نمايشگاهي براي عرضه محصولات فرهنگي و هنري در سواحل جزيره كيش و كمپينگ نوروزي مستقر شده و برنامه هاي متنوع گردشگري در در نقاط مختلف جزيره در حال اجرا است.
گردشگران و ساكنان مي توانند هر روز از ساعت 18 تا 21 در كشتي يوناني ، 21 تا 30 دقيقه بامداد در اسكله تفريحي و 22 تا 30 دقيقه بامداد در تالار شهر ازبرنامه هاي متنوع و جنگ هاي شاد نوروزي استفاده كنند.
اكران تازه ترين فيلم هاي سينمايي روز كشور در مركز همايش هاي بين المللي كيش ، برگزاري همايش هاي مفرح ورزشي در ساحل اسكله تفريحي، فعال سازي 18 ايستگاه دوچرخه در نقاط مختلف جزيره ، افزايش ساعات فعاليت پلاژ آقايان و بانوان در تعطيلات نوروز و برگزاري كنسرت هاي موسيقي، جنگ شبانه  و نمايش هاي هنري در تالار شهر از جمله برنامه هاي مفرح  سازمان منطقه آزاد كيش براي پذيرايي ازگردشگران نوروزي است.

شناسه خبری: 28590

آخرین اخبار

ابراز همدردی دبیرخانه شورایعالی مناطق آزاد در پی حادثه معدن طبس
صدور 10 هزار مجوز کسب و کار در «اروند»
قدردانی معاون اول رییس‌جمهور از دبیر و کارکنان دبیرخانه شورایعالی و مناطق
20 هزار ميليارد سرمايه‌گذاري در لجستيك و حمل و نقل ماكو
اشتیاق سودانی‌ها برای سرمایه‌گذاری در مناطق آزاد ایران

یادداشت

اهمیت راهبردی بندر چابهار در توسعه‌ منطقه‌ای
مناطق آزاد و ویژه اقتصادی؛ هویت بخش شعار «جهش تولید با مشارکت مردم»
«جهش تولید» نیاز به «مشارکت مردمی» دارد
اهداف اقتصادی در حکومت مردم‌سالار باید توسط توده مردم تعیین شود
ماکو، سرزمین چهارسو