پيش بيني براي تامين کالاهاي اساسي در ايام نوروز در جزيره کیش

لینک کوتاه: freena.ir/detail/28560
ساعت 20:26 دوشنبه 4 فروردين 1393
رئیس کمیته نظارت بر نرخ کالا و خدمات ستاد سفرهای نوروزی کیش اعلام کرد به منظور تنظیم بازار و كنترل قيمت ها، کالاهای اساسی در کیش ذخیره سازی شده است.

به گزارش پایگاه خبری مناطق آزاد و ویژه اقتصادی، علي جيرفتی با اعلام اين خبر گفت: ذخیره سازی کالا با دستور و تاکید مهندس مونسان مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش و بمنظور کنترل قیمت ها، تکریم و رفاه حال کیشوندان و گردشگرانی که به این جزیره زیبا سفر کرده اند صورت گرفته است رئیس کمیته نظارت بر نرخ کالا و خدمات ستاد سفرهای نوروزی کیش تاكيد كرد: فروشندگان كالاها مجاز هستند حداكثر تا 10 درصد بالاتر از قيمت مصوب و روي جلد و براي كالاهايي كه براي نگهداري نياز به يخچال دارد حداكثر 15 درصد بالاتر از روي جلد به مشتريان عرضه كند.
رئیس کمیته نظارت بر نرخ کالا و خدمات ستاد سفرهای نوروزی کیش تاكيد كرد: فروشندگان و ارائه كنندگان خدمات ملزم به نصب مجوز فعاليت اقتصادي
وی خاطر نشان كرد: درحال حاضر “ذخایر کالاهای اساسی” در بهترین شرایط خود قرار داشته و این امکان برای سازمان منطقه آزاد کیش وجود دارد که در صورت استقبال کیشوندان و گردشگران، این طرح ادامه یابد.
معاون اقتصادي و سرمايه گذاري سازمان منطقه آزاد كيش همچنين بر نظارت مستمر و شبانه روزي  چهار تيم بازرسي اين كميته بر نحوه قيمت گذاري كالاها و خدمات كالا و رستوران ها و هتل ها خبر داد و افزود: در اين طرح ضمن پايش مستمر بازار با تشديد نظارت و بازرسي ها به تخلفات صنفي گران فروشي، كم فروشي، تقلب، عدم درج قيمت وعدم صدور صورتحساب فروش، رسيدگي و برخورد قانوني مي شود. 
وي از مردم خواست نظرات، انتقادات، پيشنهادات و شكايات خود را با شماره تلفن هاي 1555 و 124 در ميان بگذارند.
جزیره کیش با ۹۲ کیلومتر مربع مساحت در ۱۸ کیلومتری سرزمین اصلی در آبهای نیلگون خلیج فارس واقع شده است و سالانه پذيراي بيش از يك ميليون و 500 هزار گردشگر داخلي و خارجي است.

شناسه خبری: 28560

آخرین اخبار

ابراز همدردی دبیرخانه شورایعالی مناطق آزاد در پی حادثه معدن طبس
صدور 10 هزار مجوز کسب و کار در «اروند»
قدردانی معاون اول رییس‌جمهور از دبیر و کارکنان دبیرخانه شورایعالی و مناطق
20 هزار ميليارد سرمايه‌گذاري در لجستيك و حمل و نقل ماكو
اشتیاق سودانی‌ها برای سرمایه‌گذاری در مناطق آزاد ایران

یادداشت

اهمیت راهبردی بندر چابهار در توسعه‌ منطقه‌ای
مناطق آزاد و ویژه اقتصادی؛ هویت بخش شعار «جهش تولید با مشارکت مردم»
«جهش تولید» نیاز به «مشارکت مردمی» دارد
اهداف اقتصادی در حکومت مردم‌سالار باید توسط توده مردم تعیین شود
ماکو، سرزمین چهارسو