اجراي "تري دي مپينگ" در كشتي يوناني كيش

لینک کوتاه: freena.ir/detail/28535
ساعت 16:33 شنبه 2 فروردين 1393
برنامه "‌تري​دي​مپينگ" با افكت‌هاي زيبا نور و صدا ساعت 20 جمعه اول فرودين 1393 با حضور مديرعامل سازمان منطقه آزاد كيش در كشتي يوناني برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری مناطق آزاد و ویژه اقتصادی، ين سازمان برنامه "‌تري​دي​مپينگ" با افكت‌هاي زيبا نور و صدا را براي كشتي يوناني  در نظر گرفته بود.
دو شب گذشته نيز اجراي آزمايشي برنامه "‌تري​دي​مپينگ" بر روي كشتي يوناني با حضور مهندس مونسان مديرعامل سازمان منطقه آزاد كيش انجام شد كه با استقبال حاضران در محوطه كشتي يوناني روبرو شد.
كشتي يوناني در سال۱۳۲۲ خورشيدي توسط شركت ويليام هاميلتون به وزن ۷۰۶۱تن و به طول ۱۳۶متر در بندر گلاسكو در اسكاتلند ساخته شد و در ۴مرداد۱۳۴۵ در حالي كه تنها ۲۳سال از ساخته شدن آن مي‌گذشت هنگام بازگشت از ايران، در سفر دريايي خود به يونان با رسيدن به ساحل غربي كيش به گل نشست و در حال حاضر يكي از جاذبه هاي گردشگري و نماد كيش محسوب مي شود.
سازمان منطقه آزاد كيش طرح عمراني كشتي يوناني تا كلبه هور را به طول ۳كيلومتر در دست اجرا داشته و قصد دارد اين مكان را به يك مكان گردشگري با پاتوق‌هاي فرهنگي تبديل كند،  تا هر كدام از هنرمندان كشورمان بتوانند در يك محيط بسيار مناسب به اجراي برنامه‌هاي خود بپردازند.

شناسه خبری: 28535

آخرین اخبار

ابراز همدردی دبیرخانه شورایعالی مناطق آزاد در پی حادثه معدن طبس
صدور 10 هزار مجوز کسب و کار در «اروند»
قدردانی معاون اول رییس‌جمهور از دبیر و کارکنان دبیرخانه شورایعالی و مناطق
20 هزار ميليارد سرمايه‌گذاري در لجستيك و حمل و نقل ماكو
اشتیاق سودانی‌ها برای سرمایه‌گذاری در مناطق آزاد ایران

یادداشت

اهمیت راهبردی بندر چابهار در توسعه‌ منطقه‌ای
مناطق آزاد و ویژه اقتصادی؛ هویت بخش شعار «جهش تولید با مشارکت مردم»
«جهش تولید» نیاز به «مشارکت مردمی» دارد
اهداف اقتصادی در حکومت مردم‌سالار باید توسط توده مردم تعیین شود
ماکو، سرزمین چهارسو