گسترش خدمات گردشگری به میهمانان نوروزی در منطقه آزاد اروند

لینک کوتاه: freena.ir/detail/28486
ساعت 11:56 سه شنبه 27 اسفند 1392
تور بازدید رایگان از مراکز گردشگری شهرهای آبادان و خرمشهر بصورت روزانه از طریق سازمان منطقه آزاد اروند برگزار می شود.

به گزارش پایگاه خبری مناطق آزاد و ویژه اقتصادی، سید مرتضی نعمت زاده گفت: تور بازدید از بخش های مختلف گردشگری در حوزه های فرهنگی ، مذهبی و اجتماعی با همراهی راهنمایان مجرب تور و ارائه اطلاعات مکتوب در دو نوبت صبح و بعد از ظهر بصورت رایگان برگزار میشود ، علاقمندان می توانند جهت ثبت نام به محل مرکز نمایشگاه های منطقه آزاد اروند واقع در دیری فارم مراجعه نمایند.
معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری اروند افزود: نمایشگاه صنایع دستی بصورت همزمان در موزه آبادان و نگارستان خرمشهر به منظور ارائه توانمندی های هنرمندان بومی منطقه در حوزه معرق کاری ، چرم ، حصیر بافی و ... در ایام نوروز آماده بازدید علاقمندان به هنر است.
وی در ادامه با اشاره به آماده سازی بیش از 5 هزار بسته نوروزی گفت: این بسته ها به منظور معرفی هر چه بهتر منطقه آزاد اروند به میهمانان نوروزی آماده سازی شده است که شامل نقشه گردشگری و معرفی مراکز تفریحی ، فرهنگی ، مذهبی و گردشگری آبادان و خرمشهر است که از طریق کیوسک های "از من بپرس" و همچنین هلال احمر جمهوری اسلامی ایران در مبادی ورودی منطقه توزیع خواهد شد.
نعمت زاده خاطرنشان کرد: معرفی بخش های مختلف تفریحی، مذهبی و تاریخی منطقه به همراه اطلاعات مورد نیاز میهمانان نوروزی و کاروان های راهیان نور اعم از هتل ها ، آژانس ها ، بیمارستان ها و بازارهای خرید از مهمترین رویکردهای توزیع بسته های نوروزی است.
رئیس ستاد تسهیلات نوروزی اروند گفت: آماده سازی حاشیه ساحلی اروند صغیر واقع در جزیره مینو به همراه فعال سازی باشگاه قایقرانی و افتتاح دریاچه لاله های اروند بریم از برنامه هایی است که به منظور رفاه حال شهروندان و میهمانان نوروزی صورت گرفته است.
وی در پایان گفت: راه اندازی پیست خاکی "ماشین های باگی" روبروی کمپ نوروزی مرکز نمایشگاه منطقه آزاد اروند یکی دیگر از سرویس هایی است که در ایام نوروز به علاقمندان داده خواهد شد.


شناسه خبری: 28486

آخرین اخبار

صدور 10 هزار مجوز کسب و کار در «اروند»
قدردانی معاون اول رییس‌جمهور از دبیر و کارکنان دبیرخانه شورایعالی و مناطق
20 هزار ميليارد سرمايه‌گذاري در لجستيك و حمل و نقل ماكو
اشتیاق سودانی‌ها برای سرمایه‌گذاری در مناطق آزاد ایران
پیام تبریک عبدالملکی بمناسبت هفته دفاع مقدس

یادداشت

اهمیت راهبردی بندر چابهار در توسعه‌ منطقه‌ای
مناطق آزاد و ویژه اقتصادی؛ هویت بخش شعار «جهش تولید با مشارکت مردم»
«جهش تولید» نیاز به «مشارکت مردمی» دارد
اهداف اقتصادی در حکومت مردم‌سالار باید توسط توده مردم تعیین شود
ماکو، سرزمین چهارسو