سفرهای هوایی به جزیره قشم افزایش یافت

لینک کوتاه: freena.ir/detail/28473
ساعت 17:57 دوشنبه 26 اسفند 1392
قائم مقام ستاد دائمی تسهیلات سفرهای قشم از افزایش شمار سفر های هوایی به جزیره زیبای قشم طی تعطیلات پایان سال و عید نوروز 93 خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری مناطق آزاد و ویژه اقتصادی، فرزین حقدل با بیان این مطلب گفت: امسال نیز مانند سال های گذشته با توجه به اشتیاق مردم برای سفر به جزیره عجایب هفت گانه خلیج فارس، تعداد پروازها به جزیره قشم با نزدیك شدن به ایام نوروزی افزایش یافته است.
وی افزود: از تاریخ 24 اسفند ماه سال جاری تا اول فروردین ماه سال 93 شمار پرواز هواپیماها به قشم به 116 سورتی به صورت رفت و برگشت افزایش می یابد.
به گفته قائم مقام معاونت اقتصادی و سرمایه گذاری سازمان منطقه آزاد قشم، از دوم تا هشتم فروردین ماه سال 93 نیز تعداد پروازها به این جزیره به 136 سورتی پرواز رفت و برگشت افزایش خواهد یافت.
وی همچنین به افزایش پروازها در مسیر تهران – قشم – تهران اشاره كرد و گفت : از 4 الی 5 فروردین ماه سال 93، شمار پروازهای روزانه در این مسیر به 8 الی 9 پرواز افزایش می یابد.
حقدل در پایان یادآور شد: شركت هواپیمایی ماهان نیز در دهه اول فروردین 93 با تغییر نوع هواپیمای خود از BAE  با ظرفیت 100 مسافر به A-320   با 150 تا 180 مسافر، خدمات بهتری در حوزه حمل و نقل هوایی در مسیر تهران – قشم – تهران ارائه خواهد كرد.

شناسه خبری: 28473

آخرین اخبار

صدور 10 هزار مجوز کسب و کار در «اروند»
قدردانی معاون اول رییس‌جمهور از دبیر و کارکنان دبیرخانه شورایعالی و مناطق
20 هزار ميليارد سرمايه‌گذاري در لجستيك و حمل و نقل ماكو
اشتیاق سودانی‌ها برای سرمایه‌گذاری در مناطق آزاد ایران
پیام تبریک عبدالملکی بمناسبت هفته دفاع مقدس

یادداشت

اهمیت راهبردی بندر چابهار در توسعه‌ منطقه‌ای
مناطق آزاد و ویژه اقتصادی؛ هویت بخش شعار «جهش تولید با مشارکت مردم»
«جهش تولید» نیاز به «مشارکت مردمی» دارد
اهداف اقتصادی در حکومت مردم‌سالار باید توسط توده مردم تعیین شود
ماکو، سرزمین چهارسو