زیباسازی منطقه آزاد اروند در آستانه حضور میهمانان نوروزی

لینک کوتاه: freena.ir/detail/28469
ساعت 13:32 دوشنبه 26 اسفند 1392
مدیر خدمات شهری سازمان منطقه آزاد اروند از اجرای برنامه های و پروژه های مختلف ویژه ایام نوروز در این منطقه خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری مناطق آزاد و ویژه اقتصادی، نجف فرزان گفت: با توجه به نزدیک شدن به روزهای پایانی سال با برنامه ریزی های صورت گرفته طی هفته های اخیر عملیات اجرایی کاشت گل در محور آبادان و خرمشهر به طول 10 کیلومتر به منظور زیباسازی این مسیر پر تردد توسط خدمات شهری سازمان صورت گرفته است .
وی گفت: اجرای خط کشی معابر و رنگ آمیزی جداول و تامین روشنایی مسیر نمایشگاه و پارکینگ بازار اروند از دیگر کارهای انجام شده است.
مدیر خدمات شهری منطقه آزاد اروند ادامه داد: اجرای 10 فرش گل حد فاصل ساختمان اداری سازمان منطقه آزاد اروند تا میدان فرودگاه بین المللی آبادان به منظور زیباسازی و همچنین تغییر فضای بصری این منطقه صورت گرفته است.
وی با اشاره به اجرای سفره هفت سین در محل پارک بهار افزود: اجرای سفره هفت سین در محل پارک 17 هکتاری بهار و همچنین برگزاری مسابقه بهترین سفره هفت سین در 29 اسفند راس ساعت 16 و اهداء هدایا به نفرات اول تا دهم را یکی دیگر از برنامه های خدمات شهری در ایام نوروز دانست.
فرزان خاطرنشان کرد: برنامه های شاد و مفرح لحظه تحویل سال با حضور گروه های هنری و ویژه برنامه پرتاب بالن آرزوها همراه با نورافشانی در پارک بهار نیز یکی دیگر از برنامه هایی است که به مرحله اجرا خواهد رسید.
مدیر خدمات شهری اروند تصریح کرد: استقرار کمپ نوروزی با ظرفیت 400 خانوار در محل های مرکز نمایشگاه های منطقه آزاد اروند واقع در دیری فارم و جزیره مینو و همچنین اروند صغیر نیز یکی دیگر از برنامه های منطقه آزاد اروند در ایام عید نوروز است.
وی ضمن اشاره به اهمیت اجرای برنامه های سالم نوروزی، هزینه اجرای برنامه های فوق را دو میلیارد و 900 میلیون ریال دانست و از مردم خونگرم شهرهای آبادان و خرمشهر دعوت بعمل آورد تا برای شرکت در جشن تحویل سال در محل سفره بزرگ هفت سین حضور بهم رسانند.
گفتنی است شهرهای آبادان و خرمشهر هر ساله در نخستین روزهای فصل بهار میزبان خیل عظیمی از میهمانان نوروزی و کاروان های راهیان نور هستند.

شناسه خبری: 28469

آخرین اخبار

ابراز همدردی دبیرخانه شورایعالی مناطق آزاد در پی حادثه معدن طبس
صدور 10 هزار مجوز کسب و کار در «اروند»
قدردانی معاون اول رییس‌جمهور از دبیر و کارکنان دبیرخانه شورایعالی و مناطق
20 هزار ميليارد سرمايه‌گذاري در لجستيك و حمل و نقل ماكو
اشتیاق سودانی‌ها برای سرمایه‌گذاری در مناطق آزاد ایران

یادداشت

اهمیت راهبردی بندر چابهار در توسعه‌ منطقه‌ای
مناطق آزاد و ویژه اقتصادی؛ هویت بخش شعار «جهش تولید با مشارکت مردم»
«جهش تولید» نیاز به «مشارکت مردمی» دارد
اهداف اقتصادی در حکومت مردم‌سالار باید توسط توده مردم تعیین شود
ماکو، سرزمین چهارسو