پوشش مسیرهای منتهی به منطقه آزاد ارس با 20 مرکز فوریت پزشکی

لینک کوتاه: freena.ir/detail/28467
ساعت 13:24 دوشنبه 26 اسفند 1392
دبیر ستاد هماهنگی خدمات سفر سازمان منطقه آزاد ارس گفت: با هماهنگی های صورت گرفته مسیرهای منتهی به این منطقه از آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی و اردبیل توسط اکیپ های امداد و نجات پوشش داده می شوند.

به گزارش پایگاه خبری مناطق آزاد و ویژه اقتصادی، بهرام سرمست با بیان اینکه همه ساله منطقه آزاد ارس پرترددترین مسیر جاده ای استان بوده است افزود: تامین امنیت، آرامش، سلامت و جلب رضایت گردشگران نوروزی هدف اصلی ستاد هماهنگی خدمات سفر ارس است.
وی در خصوص برنامه های کمیته بهداشت و درمان ستاد هماهنگی خدمات سفر منطقه آزاد ارس اظهار کرد: برای آسودگی خاطر گردشگران و میهمانان نوروزی، در 20 نقطه پرتردد منتهی به این منطقه مرکز فوریت های پزشکی 115 همراه با کادر پزشکی مجرب و تجهیزات لازم بصورت 24 ساعته آماده خدمات رسانی خواهند بود.
بهرام سرمست گفت: در داخل محدوده منطقه آزاد ارس نیز مراکز بهداشتی و درمانی با حضور پزشکان مجرب و داروخانه شبانه روزی آماده ارائه خدمات سلامت به شهروندان و گردشگران می باشد.
سرمست با بیان اینکه امیدواریم طبق سال های گذشته کمترین حوادث جاده ای و بیماری ها را در ایام نوروز در ارس داشته باشیم، افزود: بیمارستان ساجدی هادیشهر نیز در 10 کیلومتری گیت ورودی "قره برودن" منطقه آزاد ارس آماده ارائه خدمات پزشکی تخصصی می باشد.
گفتنی است منطقه آزاد ارس با ده ها جاذبه تاریخی و طبیعی از رونق خوبی در صنعت گردشگری برخوردار است. این منطقه علاوه بر فعالیت های اقتصادی، به جهت وجود ظرفیت های کم نظیر در عرصه توریسم خواستگاه گردشگران داخلی و خارجی در بیشتر ایام سال و بخصوص در نوروز و تابستان می باشد. این منطقه خوش آب و هوا در شمال غرب کشور با کشورهای آذربایجان، ارمنستان و جمهوری خودمختار نخجوان هم مرز بوده و با مرکز استان آذربایجان شرقی 160 کیلومتر فاصله دارد.

شناسه خبری: 28467

آخرین اخبار

صدور 10 هزار مجوز کسب و کار در «اروند»
قدردانی معاون اول رییس‌جمهور از دبیر و کارکنان دبیرخانه شورایعالی و مناطق
20 هزار ميليارد سرمايه‌گذاري در لجستيك و حمل و نقل ماكو
اشتیاق سودانی‌ها برای سرمایه‌گذاری در مناطق آزاد ایران
پیام تبریک عبدالملکی بمناسبت هفته دفاع مقدس

یادداشت

اهمیت راهبردی بندر چابهار در توسعه‌ منطقه‌ای
مناطق آزاد و ویژه اقتصادی؛ هویت بخش شعار «جهش تولید با مشارکت مردم»
«جهش تولید» نیاز به «مشارکت مردمی» دارد
اهداف اقتصادی در حکومت مردم‌سالار باید توسط توده مردم تعیین شود
ماکو، سرزمین چهارسو