نوروزي متفاوت در كيش/ اجراي برنامه هاي متنوع گردشگري

لینک کوتاه: freena.ir/detail/28462
ساعت 18:14 يکشنبه 25 اسفند 1392
براي ارائه خدماتي متفاوت تر ومطلوب تر به گردشگران نوروزي، سه طرح عمراني در كيش به بهره برداري رسيده و برنامه هاي متنوع گردشگري در اين جزيره زيبا اجرا خواهد شد.

به گزارش پایگاه خبری مناطق آزاد و ویژه اقتصادی، ساخت و تجهيز پارك شهر كيش به مساحت 16 هكتار، آماده سازي پارك سيمرغ به مساخت 28 هزار متر مربع و پايانه مسافري بندرگاه كيش به مساحت 7500 متر مربع و مجهز به پيشرفته ترين سيستم هاي ارائه خدمات گمركي و رفاهي به گردشگران مسير دريايي، از جمله  طرح هاي عمراني است كه در آستانه نوروز93 در كيش به بهره برداري مي رسد.
همچنين كمپينگ چادري به مساحت 15 هكتار بانصب 2500 چادر براي پذيرايي از  گردشگران نوروزي آماده شده است.
در نوروز امسال غرفه هاي نمايشگاهي براي عرضه محصولات فرهنگي و هنري در سواحل جزيره كيش و كمپينگ نوروزي مستقر شده و برنامه هاي متنوع گردشگري در در نقاط مختلف جزيره اجرا خواهد شد.
گردشگران و ساكنان مي توانند هر روز از ساعت 18 تا 21 در كشتي يوناني ، 21 تا 30 دقيقه بامداد در اسكله تفريحي و 22 تا 30 دقيقه بامداد در تالار شهر ازبرنامه هاي متنوع و جنگ هاي شاد نوروزي استفاده كنند.
اكران تازه ترين فيلم هاي سينمايي روز كشور در خانه فيلم و هنر لبخند، برگزاري همايش هاي مفرح ورزشي در ساحل اسكله تفريحي، فعال سازي 18 ايستگاه دوچرخه در نقاط مختلف جزيره ، افزايش ساعات فعاليت پلاژ آقايان و بانوان در تعطيلات نوروز و برگزاري كنسرت هاي موسيقي، جنگ شبانه  و نمايش هاي هنري در تالار شهر از جمله برنامه هاي مفرح  سازمان منطقه آزاد كيش براي پذيرايي ازگردشگران نوروزي است.

شناسه خبری: 28462

آخرین اخبار

ابراز همدردی دبیرخانه شورایعالی مناطق آزاد در پی حادثه معدن طبس
صدور 10 هزار مجوز کسب و کار در «اروند»
قدردانی معاون اول رییس‌جمهور از دبیر و کارکنان دبیرخانه شورایعالی و مناطق
20 هزار ميليارد سرمايه‌گذاري در لجستيك و حمل و نقل ماكو
اشتیاق سودانی‌ها برای سرمایه‌گذاری در مناطق آزاد ایران

یادداشت

اهمیت راهبردی بندر چابهار در توسعه‌ منطقه‌ای
مناطق آزاد و ویژه اقتصادی؛ هویت بخش شعار «جهش تولید با مشارکت مردم»
«جهش تولید» نیاز به «مشارکت مردمی» دارد
اهداف اقتصادی در حکومت مردم‌سالار باید توسط توده مردم تعیین شود
ماکو، سرزمین چهارسو