برگزاری نخستین مسابقه عکس با موضوع اسب اصیل عرب در منطقه آزاد اروند

لینک کوتاه: freena.ir/detail/28433
ساعت 09:15 چهارشنبه 21 اسفند 1392
نخستین مسابقه عکاسی با موضوع اسب اصیل عرب با هدف معرفی این ویژگی منحصر به فرد و ارج نهادن به پیشینه و تاریخ فرهنگ غنی استان خوزستان در منطقه آزاد اروند برگزار می شود.

به گزارش پایگاه خبری مناطق آزاد و ویژه اقتصادی، بهروز نشان گفت: این مسابقات با موضوعاتی نظیر «پرورش، نگهداری ، مسابقات ورزشی اسب سواری ، زندگی اسب و انسان و غیره» با حضور عکاسان توانمند خوزستانی برگزار می شود.
مدیر فرهنگی و آموزشی منطقه آزاد اروند گفت: خوزستان قطب کشور در پرورش اسب اصیل عرب، کهن ترین گونه و تنها نژاد به لحاظ زیبایی و مقاومت بوده که در تاریخ و زندگی انسان نقش به سزایی بازی کرده است.
او گفت: شرکت در این مسابقه برای عموم آزاد است و این مسابقه در دو بخش تک عکس و مجموعه برگزار می شود.
نشان تصریح کرد: هر عکاس مجاز است در بخش تک عکس ، حداکثر 10 تصویر و در بخش مجموعه بین 6 تا 10 تصویر را به صورت لوح فشرده یا به آدرس ایمیل Photo.Arvand@Gmail.com ارسال کنند.
او گفت: زمان برگزاری مسابقه اسب سواری جمعه 23 اسفند 92 در محل پیست اسب سواری آبادان است و مهلت ارسال و تحویل آثار به دبیرخانه مسابقه حداکثر تا پایان وقت اداری روز دوشنبه 26 اسفند سال جاری است.
او با اشاره به عوامل و شرایط انتخاب و داوری این مسابقه گفت: داوری و انتخاب آثار در 27 اسفند ماه سال جاری صورت می گیرد و تاثیر گذاری ، خلاقیت ، ترکیب بندی مناسب ، کیفیت تکنیکی عکس از عوامل و شرایط انتخاب و داوری آثار است.
مدیر فرهنگی اروند خاطرنشان کرد: عکاسان جهت صدور و دریافت کارت شناسایی عکاسی می توانند تا یک ساعت پیش از برگزاری مسابقه به مسئولین مستقر در پیست اسب دوانی منطقه مراجعه کنند.
گفتنی است جوائز نفیسی به نفرات برتر دو گروه تک عکس و مجموعه عکس تعلق خواهد گرفت و نمایشگاه عکسی از آثار برگزیده این مسابقه دایر خواهد شد.

شناسه خبری: 28433

آخرین اخبار

صدور 10 هزار مجوز کسب و کار در «اروند»
قدردانی معاون اول رییس‌جمهور از دبیر و کارکنان دبیرخانه شورایعالی و مناطق
20 هزار ميليارد سرمايه‌گذاري در لجستيك و حمل و نقل ماكو
اشتیاق سودانی‌ها برای سرمایه‌گذاری در مناطق آزاد ایران
پیام تبریک عبدالملکی بمناسبت هفته دفاع مقدس

یادداشت

اهمیت راهبردی بندر چابهار در توسعه‌ منطقه‌ای
مناطق آزاد و ویژه اقتصادی؛ هویت بخش شعار «جهش تولید با مشارکت مردم»
«جهش تولید» نیاز به «مشارکت مردمی» دارد
اهداف اقتصادی در حکومت مردم‌سالار باید توسط توده مردم تعیین شود
ماکو، سرزمین چهارسو