چند نفر در عید 93 به کیش می روند؟

لینک کوتاه: freena.ir/detail/28408
ساعت 09:52 سه شنبه 20 اسفند 1392
مشاور مدیر عامل منطقه آزاد کیش با بیان اینکه تاکنون 25 هزار دستگاه خودرو برای ورود به جزیره کیش در ایام نوروز ثبت‌نام کرده‌اند گفت: بیش از 200 هزار گردشگر در این ایام به منطقه آزاد کیش سفر می‌کنند.

به گزارش پایگاه خبری مناطق آزاد و ویژه اقتصادی، "مرتضی بلوکی" مشاور مدیر عامل منطقه آزاد کیش با اعلام این مطلب گفت: امسال جزیره کیش پذیرای بیش از 200 هزار مسافر نوروزی خواهد بود و برای هر خانواده به مدت 4 روز اقامت در کیش تدارکات ویژه ای دیده شده است.
مشاور رسانه ای مدیر عامل منطقه آزاد کیش افزود: جزیره کیش امسال با مدیریت عامل جدید (علی‌اصغر مونسان) ضمن ترمیم زیرساختها همچون آب و برق، توسعه راه های درون شهری، نظارت بر جامعه بازاریان و اصناف بستر لازم برای پذیرایی مسافران به این جزیره را فراهم کرده است.
بلوکی با بیان این که نوروز سال 93 در جزیره کیش، بر خلاف سایر ایام نوروز در سالهای گذشته خواهد بود، گفت: تمامی هتلها، سویت ها و اماکن پذیرایی برای مسافران نوروزی در این جزیره فراهم شده است.
به گفته بلوکی، مونسان، مدیر عامل منطقه آزاد کیش برای توسعه این جزیره و ارتقاء این منطقه به قطب گردشگری کشور و حاشیه خلیج فارس برنامه های ویژه ای برای سال 93 در دست اقدام دارد.

شناسه خبری: 28408

آخرین اخبار

ابراز همدردی دبیرخانه شورایعالی مناطق آزاد در پی حادثه معدن طبس
صدور 10 هزار مجوز کسب و کار در «اروند»
قدردانی معاون اول رییس‌جمهور از دبیر و کارکنان دبیرخانه شورایعالی و مناطق
20 هزار ميليارد سرمايه‌گذاري در لجستيك و حمل و نقل ماكو
اشتیاق سودانی‌ها برای سرمایه‌گذاری در مناطق آزاد ایران

یادداشت

اهمیت راهبردی بندر چابهار در توسعه‌ منطقه‌ای
مناطق آزاد و ویژه اقتصادی؛ هویت بخش شعار «جهش تولید با مشارکت مردم»
«جهش تولید» نیاز به «مشارکت مردمی» دارد
اهداف اقتصادی در حکومت مردم‌سالار باید توسط توده مردم تعیین شود
ماکو، سرزمین چهارسو