تجهيز بخش دياليز و اورژانس بيمارستان كيش /ارائه خدمات به گردشگران

لینک کوتاه: freena.ir/detail/28400
ساعت 10:21 دوشنبه 19 اسفند 1392
با خريد دو دستگاه جديد دياليز و 3 آمبولانس مجهز امكان ارائه خدمات درماني پيشرفته تر به ساكنان و گردشگران در بيمارستان كيش فراهم شد.

به گزارش پایگاه خبری مناطق آزاد و ویژه اقتصادی، دكتر خلخالي رئيس بيمارستان در نشست خبري كه امروز يكشنبه 18 اسفند در بيمارستان برگزار شد با تاكيد بر اينكه ارائه خدمات استاندارد و جلب رضايت مراجعه كنندگان مهم ترين اصل در فعاليت هاي كادر درماني و خدماتي بيمارستان كيش است گفت : با خريد 2 دستگاه دياليز جديد در حال حاضر با 4 دستگاه امكان ارائه خدمات گسترده به بيماران كليوي و دياليزي فراهم شده است . همچنين با مستقل شدن اورژانس 115 و خريداري 3 دستگاه آمبولانس جديد و مجهز در زمينه ارائه خدمات به بيماران اورژانسي آمادگي كامل در بيمارستان كيش وجود دارد.
وي افزود: ايجاد خودباوري و بهره گيري از توان علمي و تخصصي كادر درماني بيمارستان براي ارائه خدمات مطلوب تر به مراجعه كنندگان ، نوسازي تجهيزات پزشكي و راه اندازي بخش  هاي ICU  ، مراقبت هاي قلبي CCU و بخش نوزادان و شيرخواران NICU  ، از اقدامات اوليه تكميل زيرساخت هاي درماني  درسومين مرحله توسعه بيمارستان كيش بوده است .
دكتر خلخالي با اشاره به اينكه تعداد تخت هاي بستري از 32 تخت به 64 تخت افزايش يافته است اظهار داشت : با وجود افزايش تخت هاي درماني تعداد پرستاران و كادر فني بيمارستان افزايش نيافته است و ارائه خدمات مطلوب در چنين سطحي با اين تعداد همكار تنها به مدد  عشق به خدمت و انگيزه بالاي ميسر است.البته بيمارستان كيش براي جذب پرستارو نيروي متخصص فراخوان داده است.
وي با بيان اينكه روزانه 1500 تا 2 هزار نفر به بيمارستان كيش مراجعه مي كنند كه اين تعداد در تعطيلان نوروز و مناسبت هاي خاص به حدود 5 هزار نفر افزايش مي يابد تاكيد كرد : مسئولان و مديريت بيمارستان كيش در تمامي ساعات شبانه روز پاسخگوي شكايات و انتقادات مردم هستند
دكتر خلخالي افزود : تلاش مي كنيم تا با تقويت حس مسئوليت پذيري وهمدردي در كاركنان بيمارستان   شرايط مطلوبي براي  بيما ران وهمراهانشان  فراهم شود و بدون دغدغه روند درمان خود را دنبال كنند.
وي از اعلام درجه بندي بيمارستان كيش در آينده نزديك خبر داد و گفت : با پيگيري هاي مستمر ، در نهايت وزارت بهداشت و درمان بيمارستان كيش را درجه بندي كردكه نتيجه ان بزودي اعلام خواهد شد اما طبق اعلام هاي غير رسمي اين بيمارستان موفق به كسب درجه 1 ممتاز شده است.
رئيس بيمارستان كيش همچنين در خصوص برنامه هاي ميان مدت از خريد دستگاههاي سنگ شكن ، آرتوسكوپ جهت تشخيص بيماريهاي مفصلي و تراكم استخوان براي تشخيص پوكي استخوان ، لاپروسكوپ ، برونسكوپ و آندوسكوپي گوش تحتاني و مياني در آينده نزديك خبر داد و گفت : دستگاه ام آر آي ، ميكروسكوپ جراحي چشم ، مغز و اعصاب و گوش حلق و بيني نيز خريداري شده و در سال آينده در بيمارستان كيش نصب مي شود.

آخرین اخبار

صدور 10 هزار مجوز کسب و کار در «اروند»
قدردانی معاون اول رییس‌جمهور از دبیر و کارکنان دبیرخانه شورایعالی و مناطق
20 هزار ميليارد سرمايه‌گذاري در لجستيك و حمل و نقل ماكو
اشتیاق سودانی‌ها برای سرمایه‌گذاری در مناطق آزاد ایران
پیام تبریک عبدالملکی بمناسبت هفته دفاع مقدس

یادداشت

اهمیت راهبردی بندر چابهار در توسعه‌ منطقه‌ای
مناطق آزاد و ویژه اقتصادی؛ هویت بخش شعار «جهش تولید با مشارکت مردم»
«جهش تولید» نیاز به «مشارکت مردمی» دارد
اهداف اقتصادی در حکومت مردم‌سالار باید توسط توده مردم تعیین شود
ماکو، سرزمین چهارسو