یکهزار اصله نهال در محدوده منطقه آزاد انزلی کاشته شد

لینک کوتاه: freena.ir/detail/28359
ساعت 13:57 جمعه 16 اسفند 1392
مراسم روز درختکاری در طرح ساحلی و محدوده تجاری منطقه آزاد انزلی با حضور مدیرعامل و سایر مسئولان سازمان، کارکنان و فعالان اقتصادی یکهزار اصله نهال در محدوده منطقه کاشته شد.

به گزارش پایگاه خبری مناطق آزاد و ویژه اقتصادی، رضا مسرور در این مراسم بهبود شرایط محیطی با کاشت درختان را امری حیاتی برشمرد.
وی افزود: بدون شک زیست سالم و آرام در کنار طبیعت زیبا و مفرح فراهم می شود، لذا مسئولان با مشارکت مردم برای توسعه این مهم گام بردارند.
وی خاطرنشان کرد: درختان و فضای سبز نقش حیاتی در پاک نگه داشتن محیط زیست و زیبایی بخشی به آن دارند و بر این اساس همگان باید علاوه بر نگهداری از این هدیه خداوند، در گسترش این فرهنگ همکاری کنند.
مسرور ،هدف از اجرای این مراسم را تشویق مردم به کاشت و داشت درخت عنوان و تصریح کرد: با اطلاع رسانی و ترغیب به کاشت و مراقبت از درختان و دیگر منابع طبیعی، علاوه بر بهره مندی از منطقه ای زیبا و سرسبز، نقش موثری در حراست از این موهبت خدادادی برای نسل های آینده نیز خواهیم داشت.
وی با اشاره به تاکید به کاشت درخت و ایجاد فضای سبز در آموزه های دینی اسلام افزود: یکی از سرمایه های مهم در هر جامعه حفظ منابع طبیعی و فضای سبز است که باید در راستای حفظ و نگهداری از آن کوشا باشیم.

شناسه خبری: 28359

آخرین اخبار

صدور 10 هزار مجوز کسب و کار در «اروند»
قدردانی معاون اول رییس‌جمهور از دبیر و کارکنان دبیرخانه شورایعالی و مناطق
20 هزار ميليارد سرمايه‌گذاري در لجستيك و حمل و نقل ماكو
اشتیاق سودانی‌ها برای سرمایه‌گذاری در مناطق آزاد ایران
پیام تبریک عبدالملکی بمناسبت هفته دفاع مقدس

یادداشت

اهمیت راهبردی بندر چابهار در توسعه‌ منطقه‌ای
مناطق آزاد و ویژه اقتصادی؛ هویت بخش شعار «جهش تولید با مشارکت مردم»
«جهش تولید» نیاز به «مشارکت مردمی» دارد
اهداف اقتصادی در حکومت مردم‌سالار باید توسط توده مردم تعیین شود
ماکو، سرزمین چهارسو