ورزش سوارکاری در جزیره کیش احیا می شود

لینک کوتاه: freena.ir/detail/28307
ساعت 18:17 يکشنبه 11 اسفند 1392
مديرعامل سازمان منطقه آزاد كيش در بازديد از مجموعه سواركاري كيش، از احیا، توسعه و گسترش اين رشته ورزشي در اين جزيره خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری مناطق آزاد و ویژه اقتصادی به نقل از مهر، علي اصغر مونسان به همراه برخي از معاونان و مديران اين سازمان و محمداعرابي مديرعامل موسسه p.m.i.r كيش، از امكانات و بخش هاي مختلف مجموعه سواركاري كيش بازدید کرد وبرای احیاء، توسعه و گسترش ورزش سواری کاری درجزیره کیش تاکید کرد.
مديرعامل سازمان منطقه آزاد كيش در اين بازديد با اشاره به نقش مهم و ارزشمند ورزش سواركاري در جذب گردشگرن داخلی و خارجی به کیش گفت: با اضافه كردن و افزایش تعداد اسب هاي جديد واصیل براي   همه اشخاص آماتور، حره ای در سنین مختلف  از جمله سواركاري و پرش، كورس با احیاء ، توسعه و بازسازي اصطبل ها، آزمايشگاه و قسمت مراقبت هاي پزشكي، مجموعه ورزش سوارکاری كيش به مكانی ایده آل و مناسب براي حضور گردشگران داخلي و خارجي تبديل مي شود.
مونسان همچنين بر برگزاري برنامه هاي متنوع در مجموعه سواركاري كيش در روزهاي عيد نوروز تاكيد وبیان کرد: مجموعه سواركاري كيش بايد جایگاه ونقش سازنده خود را در جذب گردشگران داخلی وخارجی به کیش در آینده به خوبي ايفا كند.
باشگاه سوارکاری کیش در کنار مجموعه المپیک کیش واقع شده و 1375تحت نظر سازمان منطقه آزاد کیش و با سرمایه گذاري موسسه p.m.i.r كيش فعالیت خود را آغاز کرده است و هر سال با مشکلاتی روبرو می شود و این مجموعه را به تعطیلی می کشاند.

شناسه خبری: 28307

آخرین اخبار

صدور 10 هزار مجوز کسب و کار در «اروند»
قدردانی معاون اول رییس‌جمهور از دبیر و کارکنان دبیرخانه شورایعالی و مناطق
20 هزار ميليارد سرمايه‌گذاري در لجستيك و حمل و نقل ماكو
اشتیاق سودانی‌ها برای سرمایه‌گذاری در مناطق آزاد ایران
پیام تبریک عبدالملکی بمناسبت هفته دفاع مقدس

یادداشت

اهمیت راهبردی بندر چابهار در توسعه‌ منطقه‌ای
مناطق آزاد و ویژه اقتصادی؛ هویت بخش شعار «جهش تولید با مشارکت مردم»
«جهش تولید» نیاز به «مشارکت مردمی» دارد
اهداف اقتصادی در حکومت مردم‌سالار باید توسط توده مردم تعیین شود
ماکو، سرزمین چهارسو