افتتاح نمایشگاه دائمی تجهیزات هتلینگ در قشم

لینک کوتاه: freena.ir/detail/28249
ساعت 09:59 چهارشنبه 7 اسفند 1392
نمایشگاه دائمی تجهیزات هتل و اماکن اقامتی منطقه آزاد قشم با حضور احمد حبیبی معاون سیاسی امنیتی سازمان منطقه آزاد قشم و جمعی از مسئولان و فعالان صنعت هتلداری در قشم افتتاح شد.

به گزارش پایگاه خبری مناطق آزاد و ویژه اقتصادی، رئیس توسعه گردشگری این سازمان در مراسم افتتاح نمایشگاه تجهیزات هتلینگ قشم طی سخنانی گفت: افتتاح این نمایشگاه در قشم با توجه به نگاه مدیرعامل سازمان، نسبت به توسعه صنعت گردشگری در این جزیره زیبا، بسیار حائز اهمیت است.
مهدی علیا افزود: امروز اولویت اصلی فعالیت های سازمان منطقه آزاد قشم تنها به مقوله صنعت و تجارت ختم نمی شود و گردشگری نیز بعنوان یک صنعت مهم و تاثیرگذار از جایگاهی ویژه در برنامه های این سازمان برخوردار شده است.
وی ادامه داد: جزیره قشم با داشتن ظرفیت های فراوان در حوزه گردشگری امروز به یک مقصد مهم  گردشگری کشور تبدیل شده و لازم است پتانسیل های منحصر بفرد این جزیره با برنامه های تبلیغاتی به همه جهان معرفی شود.
به گفته رئیس توسعه گردشگری سازمان منطقه آزاد قشم، یکی از موضوعات مهم در حوزه گردشگری داشتن فضای مناسب اقامتی و تجهیزات استاندار در آن است که نمایشگاه دائمی شرکت تولیدی قشم آسا گلستان می تواند سهم خود را در تجهیز مناسب بخش هتلینگ و مجموعه های اقامتی قشم بخوبی ایفا کند.
وی گفت: یکی از مزیت های افتتاح این نمایشگاه در منطقه آزاد قشم، کاهش هزینه های فعالان بخش هتلیگ برای تامین تجهیزات با سفر به تهران و استان های دیگر کشور و یا خارج از کشور است.
علیا خاطرنشان کرد: استاندارد سازی هتل ها و اماکن اقامتی نقش مهمی در تقویت سفرها به منطقه آزاد قشم خواهد داشت و در سال 93 با افتتاح چندین هتل با استاندارهای ویژه، شاهد افزایش ظرفیت بخش اقامتی در جزیره زیبای قشم خواهیم بود.
رئیس توسعه گردشگری قشم در پایان گفت: ظرفیت اقامتی قشم در حال حاضر به 4500 تخت می رسد که با افتتاح چند مجموعه جدید، این ظرفیت تا پایان سال به 5100 تخت افزایش خواهد یافت.
در ادامه این مراسم احمد حبیبی معاون سیاسی امنیتی سازمان منطقه آزاد قشم به اتفاق حجت الاسلام پور سالار نماینده امام جمعه شهرستان قشم، عبدالباسط رضوانی رئیس جامعه هتلداران و مدیر هتل بهشت قشم، مهدی علیا رئیس توسعه گردشگری و شماری از فعالان بخش هتلینگ و اماکن اقامتی و دیگر مدیران ادارت و نهادها از تجهیزات ساخت شرکت تولیدی قشم آسا گلستان بازدید کردند.

شناسه خبری: 28249

آخرین اخبار

صدور 10 هزار مجوز کسب و کار در «اروند»
قدردانی معاون اول رییس‌جمهور از دبیر و کارکنان دبیرخانه شورایعالی و مناطق
20 هزار ميليارد سرمايه‌گذاري در لجستيك و حمل و نقل ماكو
اشتیاق سودانی‌ها برای سرمایه‌گذاری در مناطق آزاد ایران
پیام تبریک عبدالملکی بمناسبت هفته دفاع مقدس

یادداشت

اهمیت راهبردی بندر چابهار در توسعه‌ منطقه‌ای
مناطق آزاد و ویژه اقتصادی؛ هویت بخش شعار «جهش تولید با مشارکت مردم»
«جهش تولید» نیاز به «مشارکت مردمی» دارد
اهداف اقتصادی در حکومت مردم‌سالار باید توسط توده مردم تعیین شود
ماکو، سرزمین چهارسو