استقبال از نوروز 93 در مجتمع بندري امام خميني

لینک کوتاه: freena.ir/detail/28234
ساعت 11:53 سه شنبه 6 اسفند 1392
جلسه هماهنگی ستاد استقبال از نوروز با حضور مسئولين، رؤسای ادارات به ریاست مهندس نجاتي معاونت اداری و مالی و جانشین مدیر کل در اداره کل بنادر و دریانوردی استان خوزستان برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری مناطق آزاد و ویژه اقتصادی، در آستانه فرارسیدن نوروز و آغاز سفرهای نوروزی هموطنان، مسوولان بندر امام خمینی همانند دیگر شهرهای گردشگری کشور در تکاپو و جنب وجوش خاصی برای استقبال و پذیرایی از میهمانان نوروزی هستند.
در اين نشست نجاتي با تاكيد بر آمادگي كامل جهت استقبال از ميهمانان نوروزي افزود : برای پاکیزگی و آراستگي مجتمع بندري در نوروز سال 1393 و فراهم کردن امکانات رفاهی جهت مهمانان نوروزی بحث و تبادل نظر و تصمیم گیری شد و مقرر گردید در راستای ارائه خدمات بهتر به هموطنان و مسافران نوروزي ، كميته هايي تشكيل كه هر كدام از كميته ها امور محوله را تا پيش از شروع مسافرتهاي نوروزي انجام دهند.
ارائه خدمات غريق و نجات در سايت قايقراني پارك ساحلي ،تشکیل اکیپ‌های خوشامد گویی و راهنمایی مسافران، تأمین آب آشامیدنی و امکانات اولیه برای مسافران، ساماندهی سرویس‌های بهداشتی و برنامه ریزی برای پیشگیری از ایجاد مشکلات ترافیکی که همزمان با ایام نوروز ممکن است در سطح مجتمع بندري  از دیگر موضوعات مورد بحث و تصمیم گیری در این بحث بوده است.
معاون اداري و مالي بنادر استان خوزستان با اشاره به : رنگ آمیزی بلوارها، نصب هزاران قطعه پرچم، هرس درختان، کاشت نهال های جدید، نورپردازی خیابانها و درختان واقع در مجتمع بندری امام خمینی (ره)، نصب بنرهای خیرمقدم و تبریک ایام نوروز ، ايجاد امكانات رفاهي از جمله فروشگا ه ، رستوران ، تعميرات خودرويي ، اكيپ درماني ، خدمات اينترنتي و مخابراتي و .... از جمله اقدامات بندر امام خمینی (ره)دراین ارتباط است.
 وی در ادامه به استقبال از میهمانان نوروزی در سال گذشته اشاره کرد و تصریح کرد: در سال گذشته خدمات در خور تحسيني به هموطنان عزيزي كه اقصي نقاط كشور به اين مجتمع بندري سفر كرده بودند داشتيم كه انشالله با برنامه ريزي جامع تمام سعي و تلاشمان بر افزايش رضايت مندي هموطنان در نوروز امسال است.
 يادآور مي شود كه مجتمع بندري امام خمینی (ره) ،دومین بندر بزرگ تجاری كشور، در جنوب استان خوزستان واقع شده که به علت برخورداری از جاذبه های گردشگری طبیعی، ساحلی و بندری هر ساله شاهد حضور هموطنان بی شماری از نقاط مختلف کشور به ویژه در روزهای پایانی سال و ایام تعطیلات نوروز است.

 

شناسه خبری: 28234

آخرین اخبار

اشتیاق سودانی‌ها برای سرمایه‌گذاری در مناطق آزاد ایران
پیام تبریک عبدالملکی بمناسبت هفته دفاع مقدس
گزارش عملکرد معاونت حقوقی منتشر شد
از تبدیل وضعیت ایثارگران تا رشد 300 درصدی پروژه‌های زیرساختی «اروند»
راه‌اندازی اینترنت رایگان نسل 6 در کیش

یادداشت

اهمیت راهبردی بندر چابهار در توسعه‌ منطقه‌ای
مناطق آزاد و ویژه اقتصادی؛ هویت بخش شعار «جهش تولید با مشارکت مردم»
«جهش تولید» نیاز به «مشارکت مردمی» دارد
اهداف اقتصادی در حکومت مردم‌سالار باید توسط توده مردم تعیین شود
ماکو، سرزمین چهارسو