فرماندار چابهار بر ارائه خدمات مناسب به مسافران نوروزی تاکید کرد

لینک کوتاه: freena.ir/detail/28212
ساعت 09:36 دوشنبه 5 اسفند 1392
فرماندار شهرستان ویژه چابهار گفت: ارائه خدمات مناسب در تعطیلات نوروزی به گردشگران و مسافران همت 15 برابری مدیران شهرستان و منطقه آزاد را طلب می کند.

به گزارش پایگاه خبری مناطق آزاد و ویژه اقتصادی به نقل از ایرنا، ایرج حیدری در جلسه ستاد تسهیلات نوروزی چابهار با اشاره به حضور بیش از 15 برابری جمعیت مهمانان و مسافران نوروزی نسبت به جمعیت شهر چابهار، افزود: بر همین اساس همه سازمان ها و ادارات باید برای بسترسازی اسکان میهمانان نوروزی از تمام ظرفیت و توانمندیهای خود استفاده کنند.
وی با بیان اینکه نوروز گذشته حدود یک و نیم میلیون نفر مسافر وارد چابهار شدند، تصریح کرد: به طور قطع امسال میزان مسافران و گردشگران بیش از سال گذشته خواهد بود و باید کلیه زیرساخت های بهداشتی، خدماتی و رفاهی با همکاری نهادها و سازمان ها در اختیار ستاد تسهیلات نوروزی قرار گیرد.
حیدری با بیان اینکه مسافران این منطقه از ورودی ها و استان های مختلف به چابهار سفر می کنند، افزود: باید در کلیه مسیرهای ورودی اکیپ های امدادی و انتظامی و خدماتی به صورت متحد و منظم حضور داشته باشند و به مسافران و گردشگران ارایه خدمات کنند.
وی با تصریح بر اینکه حجم گسترده مسافر به چابهار نیازمند برنامه ریزی لازم برای ارایه خدمات در حوزه های مختلف است، گفت: باید کالاها و مواد مورد نیاز از جمله میوه، سبزیجات، مواد لبنی و گوشتی و دیگر مواد خوراکی به قدر کافی ذخیره سازی و توزیع شود تا زمینه گران فروشی فراهم نشود.
فرماندار چابهار به ادارات و سازمان های خدماتی از جمله شهرداری، بهداشت و درمان، جمعیت هلال احمر و دیگر نهادهای فعال در سطح شهرستان تاکید کرد: در تعطیلات نوروزی همه مدیران و مسوولان در برابر شهروندان و به ویژه مسافران و گردشگران مسوولند و بایستی حداقل کاستی ها را نیز در اسرع وقت مرتفع کنند.
شهردار و دبیر ستاد تسهیلات نوروزی چابهار نیز با اشاره به برگزاری پانزده جلسه هماهنگی از آخرین تلاش ها برای زیبا سازی مبلمان شهری خبر داد و گفت: شهرداری در سال جدید متناسب با دیدگاههای دولت تدبیر و امید امید و نشاط را برای گردشگران و شهروندان با اجرای برنامه های متنوع فرهنگی، بومی و محلی دست یافتنی تر خواهد کرد.
دادکریم بلوچ افزود: بیش از 200 دانش آموز چابهاری برای ارایه خدمات گردشگری به مسافران نوروزی در حال طی دوره های آموزشی هستند که حضور آنان سفر را برای مهمانان سهل و آسان تر خواهد کرد.
وی از همه دستگاه های اجرایی خواست شهرداری و مسوولان را در ارایه خدمات شایسته تر به مسافران و گردشگران یاری رسانند.
در این جلسه تعدادی از مدیران چابهار از جمله بهداشت و درمان، محیط زیست، نیروی انتظامی، تربیت بدنی و جوانان و بخشداران دیدگاههای خود را در خصوص ارایه خدمات مناسب تر به گردشگران و مهمانان نوروزی ارایه کردند.

شناسه خبری: 28212

آخرین اخبار

اشتیاق سودانی‌ها برای سرمایه‌گذاری در مناطق آزاد ایران
پیام تبریک عبدالملکی بمناسبت هفته دفاع مقدس
گزارش عملکرد معاونت حقوقی منتشر شد
از تبدیل وضعیت ایثارگران تا رشد 300 درصدی پروژه‌های زیرساختی «اروند»
راه‌اندازی اینترنت رایگان نسل 6 در کیش

یادداشت

اهمیت راهبردی بندر چابهار در توسعه‌ منطقه‌ای
مناطق آزاد و ویژه اقتصادی؛ هویت بخش شعار «جهش تولید با مشارکت مردم»
«جهش تولید» نیاز به «مشارکت مردمی» دارد
اهداف اقتصادی در حکومت مردم‌سالار باید توسط توده مردم تعیین شود
ماکو، سرزمین چهارسو