مدیر عامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی گفت: صنعت توسعه آفرین پتروشیمی به عنوان یک جزء و صنعت نفت به عنوان یک کل باید سهم بی بدیل خود را در ایجاد ساختارهای علمی ارتباطی در این حوزه ایفا کنند.
به گزارش پایگاه خبری مناطق آزاد و ویژه اقتصادی، علی یزدانی روز چهارشنبه در ششمین گردهمایی روسای روابط عمومی های صنعت نفت کشور در ماهشهر افزود: باید ساختارهای سنتی روابط عمومی تغییر کند و بر مبنای علمی به سمت و سوی پویایی، توسعه و نوآوری حرکت کنیم.
ی اظهار کرد: هم اکنون ٣٦ درصد الگوی روابط عمومی ها الگوی تفاهم بازخورد و فهم متقابل است که باید این روند دنبال شود.
یزدانی گفت: یکی از ویژگیهای منحصر بفرد روابط عمومی های مدرن و پویا پاسخگو بودن از نظر زمانی است یا همان اصطلاح معروف روابط عمومی های پیشرو و مدرن هفت در بیست و چهار.
مدیر عامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی توضیح داد: به این معنا که این سازمان هفت روز هفته و بیست و چهار ساعته پاسخگوست.
وی در بخش دیگری از سخنانش تصریح کرد: در واقع روابط عمومی ها باید به جای رسانه مداری، روابط مداری و به جای روابط مداری، روابط عمومی مداری و مخاطب مداری را اصل قرار دهند.