صنعت نفت سهم خود را در ایجاد ساختارهای علمی ارتباطی در این حوزه ایفا کند

لینک کوتاه: freena.ir/detail/28170
ساعت 18:43 چهارشنبه 30 بهمن 1392
مدیر عامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی گفت: صنعت توسعه آفرین پتروشیمی به عنوان یک جزء و صنعت نفت به عنوان یک کل باید سهم بی بدیل خود را در ایجاد ساختارهای علمی ارتباطی در این حوزه ایفا کنند.

 به گزارش پایگاه خبری مناطق آزاد و ویژه اقتصادی، علی یزدانی روز چهارشنبه در ششمین گردهمایی روسای روابط عمومی های صنعت نفت کشور در ماهشهر افزود: باید ساختارهای سنتی روابط عمومی تغییر کند و بر مبنای علمی به سمت  و سوی پویایی، توسعه و نوآوری حرکت کنیم.
ی اظهار کرد: هم اکنون ٣٦ درصد الگوی روابط عمومی ها الگوی تفاهم بازخورد و فهم متقابل است که باید این روند دنبال شود. 
یزدانی گفت: یکی از ویژگیهای منحصر بفرد روابط عمومی های مدرن و پویا پاسخگو بودن از نظر زمانی است یا همان اصطلاح معروف روابط عمومی های پیشرو و مدرن هفت در بیست و چهار.
مدیر عامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی توضیح داد:  به این معنا  که این سازمان   هفت روز هفته و بیست و چهار ساعته پاسخگوست.
وی در بخش دیگری از سخنانش تصریح کرد: در واقع روابط عمومی ها باید به جای رسانه مداری، روابط مداری و به جای روابط مداری، روابط عمومی مداری و مخاطب مداری را اصل قرار دهند.

شناسه خبری: 28170

آخرین اخبار

کارگروه‌های تخصصی «صادرات»، «فناوری و نوآوری» ، «مالیات» و «سرمایه‌گذاری و بهبود محیط کسب و کار» دبیرخانه شورای‌عالی مناطق آزاد برگزار شد
کسب عنوان «کارشناس برتر روابط عمومی‌ ایران» 
مصاحبه اختصاصی فرینا با دکتر ایرج حاتمی مدرس دانشگاه و کارشناس مشاور در امور توسعه
مدیرعامل سازمان منطقه آزاد دوغارون منصوب شد
ابلاغ دستورالعمل اجرایی بند «ب» تبصره 4 بودجه 1403 سازمان‌های مناطق آزاد تجاری ـ صنعتی

یادداشت

اینچه‌برون؛ دروازه ایران به راه ابریشم و اوراسیا
مناطق آزاد پایلوت اجرای طرح‌های تولیدی و صادراتی گیاهان دارویی
سیاست‌های گردشگری، میراث فرهنگی و صنایع دستی مناطق آزاد در دولت چهاردهم
اقتصاد دریا محور، پیشران توسعه مناطق آزاد و ويژه اقتصادي: نه خيلي دور و نه خيلي نزديك
رونق اقتصاد دیجیتال با پیاده‌سازی مدل سیلیکون ولی در مناطق آزاد ایران