موسسه علوم و فنون كيش استاندارد 2010 ISO گرفت

لینک کوتاه: freena.ir/detail/28161
ساعت 11:42 چهارشنبه 30 بهمن 1392
موسسه آموزشي علوم و فنون كيش موفق به دريافت گواهينامه استاندارد 2010 ISO در حوزه خدمات آموزشي شد.

به گزارش پایگاه خبری مناطق آزاد و ویژه اقتصادی، موسسه علوم و فنون كيش در ارزيابي ساليانه اي كه با همكاري وزارت صنايع، تعاون و اقتصاد برگزار مي شود موفق به كسب نشان استاندارد ايزو 2010 شد.
در اين ارزيابي كه با هدف ارتقاء سطح كيفي و كمي محصولات و خدمات شركت ها و موسسات بخش خصوصي و دولتي  و فراهم شدن زمينه رقابت سالم برنامه ريزي شده است،‌ عملكرد بيش از 1000 شركت در سه بخش توليد، خدمات و آموزش مورد سنجش قرار گرفت. ‌
ميزان توليد، رضايت مندي مشتريان، ميزان بهره وري سازماني و ارتقاء سطح كمي و كيفي توليدات وخدمات از جمله معيارهاي اين سنجش است.
موسسه علوم و فنون كيش نيز در اين ارزيابي با توجه به احياي سيستم پاسخگويي به نياز مشتريان،  تغيير بهينه روش هاي آموزشي و انطباق برنامه هاي آموزشي  با استاندارد هاي بين المللي  و اطلاع رساني مناسب، در بين 30 شركت برتر اين ارزيابي قرار گرفت .
در بخش خدمات آموزشي موسسه علوم و فنون با بيشترين امتياز در جايگاه نخست قرار گرفت و موسسه آموزشي سفير در جايگاه دوم ايستاد.
   موسسه آموزشی علوم و فنون کیش وابسته به منطقه آزاد کیش، در سال 1367 با هدف آموزش ملوانان و دریانوردان با نام "علوم و فنون دریایی صیادی کیش" در تهران آغاز به کار کرد و در سال 1376 با ورود به عرصه آموزش  همگاني به "موسسه علوم و فنون کیش" تغییر نام داد.
 استفاده از جدیدترین روش های آموزشی، بهرمندی از اساتید مجرب و پرسنل آزموده و ارائه خدمات آموزشی مبتنی بر آخرین روش هاي  استاندرد از شاخص های مهم موسسه علوم و فنون کیش است.
اين موسسه در حال حاضر با فعاليت در 17 استان کشور،و با بهره مندي از 1500 مدرس، زمينه آموزش  بيش از 360 هــــزار زبان آمـــــــوز را فراهم كرده و يكي از بزرگترین موسسات  آموزش زبانهای خارجـــی در کشور است.

شناسه خبری: 28161

آخرین اخبار

اشتیاق سودانی‌ها برای سرمایه‌گذاری در مناطق آزاد ایران
پیام تبریک عبدالملکی بمناسبت هفته دفاع مقدس
گزارش عملکرد معاونت حقوقی منتشر شد
از تبدیل وضعیت ایثارگران تا رشد 300 درصدی پروژه‌های زیرساختی «اروند»
راه‌اندازی اینترنت رایگان نسل 6 در کیش

یادداشت

اهمیت راهبردی بندر چابهار در توسعه‌ منطقه‌ای
مناطق آزاد و ویژه اقتصادی؛ هویت بخش شعار «جهش تولید با مشارکت مردم»
«جهش تولید» نیاز به «مشارکت مردمی» دارد
اهداف اقتصادی در حکومت مردم‌سالار باید توسط توده مردم تعیین شود
ماکو، سرزمین چهارسو