ارایه کیفی خدمات گردشگری و تجاری، توسعه آفرین است

لینک کوتاه: freena.ir/detail/28107
ساعت 18:14 يکشنبه 27 بهمن 1392
مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ارس در آئین افتتاحیه جشنواره خرید نوروزی ارس که با حضور بازاریان این منطقه برگزار شد گفت: برای ارتقاء سطح اقتصادی و خدمات کیفی تجارت در ارس کلاس های آموزشی بهترین استاد بازاریابی ایران دایر می شود.

به گزارش پایگاه خبری مناطق آزاد و ویژه اقتصادی، محسن عرب باغی با اشاره به قرارگیری در آستانه تعطیلات سال نو بر ضرورت توجه بیشتر بر امر جلب رضایت مشتری و گردشگران با ارتقاء سطح بینش، رفتار، گفتار، خدمات و ارتباط مستمر با مشتری برای جذب بیشتر گردشگران داخلی و خارجی تاکید کرد.
عرب باغی گفت: تجارت در جلفا رونق فراوانی خواهد داشت و منطقه آزاد ارس با حمایت قانونی از سرمایه گذاران حامی منافع عمومی و بخصوص ارس وندان برای بهره مندی از بهترین خدمات است.
مدیرعامل منطقه آزاد ارس با تاکید بر لزوم توجه ویژه به امر تبلیغات محیطی و رسانه ای و نقش موثر آن در جذب مشتری گفت: تبلیغات امری مهم و بسیار حساس است و لازم است برای نهادینه سازی این امر در بازار و جذب گردشگران بیشتر در گام نخست تبلیغات جشنواره فروش نوروزی ارس در استان های همجوار آغاز شود.
وی بازاریابی را علمی موثر در تصمیم گیری مشتری دانست و گفت: بازاریابی و رعایت اصول مذاکره گام های مهمی برای تضمین سود سرمایه گذاری انجام شده و توسعه تجارت و برندسازی است.
اجرای گروه سرود دانش آموزان دختر جلفا قبل سخنرانی مدیرعامل که عنوان برترین گروه استانی را نیز کسب کرده اند مورد تقدیر محسن عرب باغی قرار گرفت و ضمن تشویق نوجوانان برای تشکیل گروه های هنری تاکید کرد: برای گسترش فعالیت های فرهنگی، هنری، ورزشی و تربیت نیروهای هنرمند بخصوص در عرصه موسیقی و گروه های مختلف سرود حمایت های لازم را انجام خواهیم داد.

آخرین اخبار

اشتیاق سودانی‌ها برای سرمایه‌گذاری در مناطق آزاد ایران
پیام تبریک عبدالملکی بمناسبت هفته دفاع مقدس
گزارش عملکرد معاونت حقوقی منتشر شد
از تبدیل وضعیت ایثارگران تا رشد 300 درصدی پروژه‌های زیرساختی «اروند»
راه‌اندازی اینترنت رایگان نسل 6 در کیش

یادداشت

اهمیت راهبردی بندر چابهار در توسعه‌ منطقه‌ای
مناطق آزاد و ویژه اقتصادی؛ هویت بخش شعار «جهش تولید با مشارکت مردم»
«جهش تولید» نیاز به «مشارکت مردمی» دارد
اهداف اقتصادی در حکومت مردم‌سالار باید توسط توده مردم تعیین شود
ماکو، سرزمین چهارسو