ارس قدرت اداره تجارت شمال غرب را دارد

لینک کوتاه: freena.ir/detail/28106
ساعت 18:07 يکشنبه 27 بهمن 1392
معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد ارس در آئین شروع بکار جشنواره خرید نوروزی ارس توجه بر ارایه خدمات کیفی و استفاده از امکانات برای جلب رضایت مشتریان را مورد تاکید قرار داد.

به گزارش  پایگاه خبری مناطق آزاد و ویژه اقتصادی، بهرام سرمست گفت: منطقه آزاد ارس پتانسیل های فراوانی برای توسعه هر نوع فعالیت اقتصادی را داراست و در این میان به جهت صبغه تجارت و بازرگانی و مزیت های منطقه ای ویژه، ارس قدرت کارگردانی تجارت شمال غرب را دارد.
سرمست افزود: عملیاتی شدن قانون کالای همراه مسافر در منطقه آزاد ارس و ظرفیت های فراوان این منطقه برای رونق بازار تجارت و فعالیت های مختلف سودآور زمینه لازم برای سرمایه گذاری در حوزه مراکز تجاری را فراهم کرده است.
وی گفت: تجارت در بازارهای ارس به جهت دسترسی آسان از استان های همجوار از طریق زمینی، ریلی و هوایی یکی از مزیت های منطقه آزاد ارس برای توسعه فعالیت های تجاری و گردشگری است که باید مورد توجه سرمایه گذاران و ارس وندان باشد.
معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد ارس در جمع بازاریان منطقه آزاد ارس گفت: هیچ نیرویی به اندازه ایام نوروز جاذب گردشگران داخلی و خارجی نیست و لازم است بازاریان با میزبانی مناسب و ارایه تخفیف های ویژه در راستای جلب رضایت مشتریان تلاش کنند.
سرمست با بیان اینکه مشتری مداری محور رونق بازار است گفت: بررسی ها در کشورهای توسعه یافته و موفق در عرصه تجارت و گردشگری بیانگر این واقعیت است که رونق بازار تجارت و گردشگری با مشتری مداری و میزبانی کم عیب و بی عیب و نقص محقق می شود.
وی در ادامه گفت: تجارت و گردشگری دو صنعت پولساز و همیار هم هستند که خوشبختانه ظرفیت های لازم برای رونق کم نظیر هردو صنعت در ارس وجود دارد.
بهرام سرمست افزود: تشکیل جامعه بازاریان و یکصدا شدن این جامعه تاثیر مثبتی در فرایندهای تجاری و پیشبرد اهداف تجارت در ارس داشته است.
وی با اشاره به اینکه ایام نوروز مقارن با ایام فاطمیه خواهد بود گفت: برنامه های تدوین شده برای ایام نوروز امسال با توجه به تقارن با ایام عزاداری تدوین شده است.

شناسه خبری: 28106

آخرین اخبار

اشتیاق سودانی‌ها برای سرمایه‌گذاری در مناطق آزاد ایران
پیام تبریک عبدالملکی بمناسبت هفته دفاع مقدس
گزارش عملکرد معاونت حقوقی منتشر شد
از تبدیل وضعیت ایثارگران تا رشد 300 درصدی پروژه‌های زیرساختی «اروند»
راه‌اندازی اینترنت رایگان نسل 6 در کیش

یادداشت

اهمیت راهبردی بندر چابهار در توسعه‌ منطقه‌ای
مناطق آزاد و ویژه اقتصادی؛ هویت بخش شعار «جهش تولید با مشارکت مردم»
«جهش تولید» نیاز به «مشارکت مردمی» دارد
اهداف اقتصادی در حکومت مردم‌سالار باید توسط توده مردم تعیین شود
ماکو، سرزمین چهارسو