ظرفیت های گردشگری ارس در نمایشگاه گردشگری در تهران به نمایش در آمد

لینک کوتاه: freena.ir/detail/28098
ساعت 20:02 شنبه 26 بهمن 1392
معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری منطقه آزاد ارس از عرضه ظرفیت های گردشگری ارس در هفتمین نمایشگاه بین المللی خدمات صنعت گردشگری و هتلداری که از 24 بهمن ماه سالجری در تهران آغاز شده است خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری مناطق آزاد و ویژه اقتصادی، بهرام سرمست با اعلام این خبر افزود: زیبایی ها و پتانسیل های گردشگری منطقه آزاد ارس از استقبال خوبی در بین غرفه های این نمایشگاه برخوردار بوده و در آخرین روزهای این نمایشگاه اسقبال بیش از پیش است.
رمست افزود: منطقه آزاد ارس در کنار دیگر شرکت کنندگان داخلی و خارجی اعم از بخش های خصوصی و دولتی، زیبایی های ارس و حاشیه رود ارس را در قالب تصاویر برای بازدید کنندگان به نمایش گذاشته است.
وی گفت: حیات وحش ارس همچون قوچ، میش، غزال، پلنگ، انواع ماهی و پرندگان مختلف و میوه های فصلی از جمله زردآلو، انار و توت و همچنین جاذبه های طبیعی حاشیه رود ارس بخشی از زیبایی های به نمایش گذاشته شده برای بازدید کنندگان می باشند.
بهرام سرمست افزود: یافته های باستانشناسی محدوده خداآفرین، یافته های ارزشمند ژئوپارک ارس، کلیسای ثبت جهانی شده سنت استپانوس، حمام های کردشت و جلفا و برج دوزال از جمله آثار و جاذبه های تاریخی معرفی شده در غرفه سازمان منطقه آزاد ارس هستند.
وی خاطرنشان کرد: در نمایشگاه گردشگری و هتلداری تهران که تا 27 بهمن ادامه خواهد یافت پتانسیل ها و فرصت های سرمایه گذاری در حوزه گردشگری ارس برای علاقمندان معرفی و تشریح می شود.
گفتنی است نمایشگاه بین المللی خدمات صنعت گردشگری و هتلداری ایران که در بهمن ماه هر سال در مرکز نمایشگاه های بین المللی تهران برگزار می شود یکی از رویدادهای مهم گردشگری کشور است که امسال در هفتمین دور، با حضور 110 شرکت کننده در بخشهای هتلداری، ارائه خدمات مسافرتی، برگزاری تورهای داخلی و خارجی، معرفی نرم افزارها و نشریات مرتبط، سرمایه گذاری های صورت گرفته در حوزه گردشگری و سایر فعالیت های مرتبط از استقبال خوبی برخوردار بوده است.

 

شناسه خبری: 28098

آخرین اخبار

اشتیاق سودانی‌ها برای سرمایه‌گذاری در مناطق آزاد ایران
پیام تبریک عبدالملکی بمناسبت هفته دفاع مقدس
گزارش عملکرد معاونت حقوقی منتشر شد
از تبدیل وضعیت ایثارگران تا رشد 300 درصدی پروژه‌های زیرساختی «اروند»
راه‌اندازی اینترنت رایگان نسل 6 در کیش

یادداشت

اهمیت راهبردی بندر چابهار در توسعه‌ منطقه‌ای
مناطق آزاد و ویژه اقتصادی؛ هویت بخش شعار «جهش تولید با مشارکت مردم»
«جهش تولید» نیاز به «مشارکت مردمی» دارد
اهداف اقتصادی در حکومت مردم‌سالار باید توسط توده مردم تعیین شود
ماکو، سرزمین چهارسو