ارایه خدمات درمانی رایگان به گردشگران ورودی از نخجوان در منطقه آزاد ارس

لینک کوتاه: freena.ir/detail/28068
ساعت 13:56 دوشنبه 21 بهمن 1392
رئیس ستاد گرامیداشت دهه فجر منطقه آزاد ارس از برگزاری طرح پایش رایگان سلامت ویژه اتباع خارجی ورودی از نخجوان در پایانه مرزی جلفای منطقه آزاد ارس خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری مناطق آزاد و ویژه اقتصادی، بهرام سرمست با اعلام این خبر افزود: به مناسبت گرامیداشت ایام دهه فجر در منطقه آزاد ارس از 12 الی 29 بهمن سال جاری در کنار اجرای ویژه برنامه های این ایام، طرح پایش رایگان سلامت ویژه اتباع خارجی در حال برگزاری است.
سرمست با تشریح برنامه های تدوین شده گفت: با توجه به جایگاه استراتژیک منطقه آزاد ارس به عنوان یکی از کریدورهای بین المللی و مورد توجه بودن ارس برای گردشگران داخلی و خارجی برنامه ریزی های لازم برای ارتقاء خدمات سلامت در مبادی ورودی در دستور کار قرار دارد.
وی با اشاره به دیدگاه جدید دولت به گسترش روابط بین المللی و افزایش ارتباطات بین کشورها گفت: وجود خدمات بهداشتی و درمانی مطلوب عامل مهمی در جلب رضایت و جذب بیشتر گردشگران خارجی است.
وی گفت: همچنین طرح پایش رایگان سلامت ویژه اتباع خارجی با هدف معرفی توانمندی های درمانی و پزشکی و گردشگری سلامت منطقه آزاد ارس در محل پایانه مرزی جلفا ـ نخجوان برگزار شد.
سرمست با اشاره به اینکه بطور متوسط روزانه بیش از 3 هزار نفر از پایانه مرزی جلفا در مرز نخجوان وارد منطقه آزادارس می شوند، گفت: هدف از این طرح معرفی توان پزشکی کشور به عنوان یکی از نعمتهای فرا منطقه ای نظام جمهوری اسلامی ایران می باشد که نقش مهمی در هدایت صحیح افکار عمومی گردشگران خارجی دارد.

شناسه خبری: 28068

آخرین اخبار

اشتیاق سودانی‌ها برای سرمایه‌گذاری در مناطق آزاد ایران
پیام تبریک عبدالملکی بمناسبت هفته دفاع مقدس
گزارش عملکرد معاونت حقوقی منتشر شد
از تبدیل وضعیت ایثارگران تا رشد 300 درصدی پروژه‌های زیرساختی «اروند»
راه‌اندازی اینترنت رایگان نسل 6 در کیش

یادداشت

اهمیت راهبردی بندر چابهار در توسعه‌ منطقه‌ای
مناطق آزاد و ویژه اقتصادی؛ هویت بخش شعار «جهش تولید با مشارکت مردم»
«جهش تولید» نیاز به «مشارکت مردمی» دارد
اهداف اقتصادی در حکومت مردم‌سالار باید توسط توده مردم تعیین شود
ماکو، سرزمین چهارسو