مسابقات و همایش های ورزشی در منطقه آزاد ارس برگزار شد

لینک کوتاه: freena.ir/detail/27985
ساعت 09:10 دوشنبه 14 بهمن 1392
همزمان با سی و پنجمین سالگرد ورود شکوهمند بنیانگذار انقلاب اسلامی ایران به میهن مسابقات و همایش های ورزشی متعدی با حضور هیئت های ورزشی و نهادها و ارگان های مستقر در منطقه آزاد ارس برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری مناطق آزاد و ویژه اقتصادی، دبیر ستاد دهه فجر ارس با بیان این خبر گفت: جامعه ورزشکار ارس در گروه های مختلف و با شور و نشاط خاصی با برگزاری مسابقات والیبال و دومیدانی و همایش دوچرخه سواران، موتورسواران و اتوموبیل رانی روز 12 بهمن را جشن گرفتند.
بهرام سرمست افزود: لحظه ورود تاریخی امام خمینی(ره) به خاک وطن با آئین ها و مراسم های مختلفی از جمله عطرافشانی و گلباران مزار شهدای گمنام جلفا، رژه موتورسواران و اتومبیل رانان از مزار شهدای گمنام جلفا تا مصلی وحدت هادیشهر و همایش دوچرخه سواری از پارک شهر جلفا تا پارک سلامت با شعار " پیام بچه های انقلاب، استقلال آزادی جمهوری اسلامی" برگزار شد و به ده نفر از شرکت کنندگان به قید قرعه جوایزی اهدا شد.
وی گفت: همچنین تجدید بیعت با ولایت و دیدار با امام جمعه شهرستان جلفا از دیگر برنامه های روز 12 بهمن ماه بود.
سرمست افزود: مسابقات والیبال با حضور 60 ورزشکار در سه رده سنی کودکان، نوجوانان و جوانان  و مسابقات دومیدانی نیز با استقبال گرم ورزشکاران در جلفا و شجاع برگزار شد و نفرات اول تا سوم هر رده سنی نیز جوایزی اعطا شد.
وی خاطر نشان کرد: ویژه برنامه های متعددی برای ایام دهه مبارک فجر در قالب افتتاح و کلنگ زنی چندین پروژه عمرانی و سرمایه گذاری و اجرای برنامه های فرهنگی، ورزشی، اجتماعی و سلامت در منطقه آزاد ارس برگزار می شود.

شناسه خبری: 27985

آخرین اخبار

اشتیاق سودانی‌ها برای سرمایه‌گذاری در مناطق آزاد ایران
پیام تبریک عبدالملکی بمناسبت هفته دفاع مقدس
گزارش عملکرد معاونت حقوقی منتشر شد
از تبدیل وضعیت ایثارگران تا رشد 300 درصدی پروژه‌های زیرساختی «اروند»
راه‌اندازی اینترنت رایگان نسل 6 در کیش

یادداشت

اهمیت راهبردی بندر چابهار در توسعه‌ منطقه‌ای
مناطق آزاد و ویژه اقتصادی؛ هویت بخش شعار «جهش تولید با مشارکت مردم»
«جهش تولید» نیاز به «مشارکت مردمی» دارد
اهداف اقتصادی در حکومت مردم‌سالار باید توسط توده مردم تعیین شود
ماکو، سرزمین چهارسو