اعلام ویژه برنامه های دهه فجر در منطقه آزاد ارس

لینک کوتاه: freena.ir/detail/27976
ساعت 10:30 شنبه 12 بهمن 1392
رئیس ستاد گرامیداشت دهه فجر منطقه آزاد ارس از برگزاری برنامه های متعدد ویژه ایام دهه فجر در قالب افتتاح و کلنگ زنی چندین پروژه عمرانی و سرمایه گذاری و اجرای برنامه های فرهنگی، ورزشی، اجتماعی و سلامت در منطقه آزاد ارس خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری مناطق آزاد و ویژه اقتصادی، بهرام سرمست افزود: به مناسبت گرامیداشت ایام مبارک دهه فجر در منطقه آزاد ارس از 12 الی 29 بهمن سال جاری برنامه های مختلف و جشن های ویژه این ایام در ارس برگزار می شود.
سرمست با تشریح برنامه های تدوین شده گفت: افتتاح و کلنگ زنی چندین پروژه عمرانی، زیرساختی و سرمایه گذاری از جمله پروژه پمپاژ آب رود ارس به شهرک صنعتی، افتتاح یک باب هتل آپارتمان و افتتاح واحدهای تولیدی و صنعتی مختلف و کلنگ زنی ساختمان اداری مرکز خداآفرین برنامه های حوزه عمرانی و اقتصادی در ارس خواهد بود.
سرمست با اشاره به برنامه های فرهنگی ورزشی تدوین شده افزود: ویژه برنامه های همایش موتورسواران، اتوموبیل رانی و دوچرخه سواری، نواختن زنگ انقلاب در مدارس جلفا و خدا آفرین و مسابقات دوومیدانی ویژه روز 12 بهمن برگزار می شود.
رئیس ستاد گرامیداشت دهه فجر منطقه آزاد ارس با بیان اینکه برگزاری مسابقات والیبال، تیراندازی و کشتی در جلفا و مسابقات فوتسال برای سطوح مختلف از جمله برنامه های 13 الی 15 بهمن در ارس است افزود: از 17 الی 19 بهمن ماه برنامه های غبارروبی مزار شهدا، یادواره شهدای حق ویردی آباد، مسابقات تیراندازی دانشجویان، برگزاری دو برنامه فرهنگی و هنری در قالب جشن انقلاب در جلفا و خداآفرین از دیگر برنامه های ایام دهه فجر است.

شناسه خبری: 27976

آخرین اخبار

اشتیاق سودانی‌ها برای سرمایه‌گذاری در مناطق آزاد ایران
پیام تبریک عبدالملکی بمناسبت هفته دفاع مقدس
گزارش عملکرد معاونت حقوقی منتشر شد
از تبدیل وضعیت ایثارگران تا رشد 300 درصدی پروژه‌های زیرساختی «اروند»
راه‌اندازی اینترنت رایگان نسل 6 در کیش

یادداشت

اهمیت راهبردی بندر چابهار در توسعه‌ منطقه‌ای
مناطق آزاد و ویژه اقتصادی؛ هویت بخش شعار «جهش تولید با مشارکت مردم»
«جهش تولید» نیاز به «مشارکت مردمی» دارد
اهداف اقتصادی در حکومت مردم‌سالار باید توسط توده مردم تعیین شود
ماکو، سرزمین چهارسو