سرپرست معاونت فرهنگی، اجتماعی، گردشگری منطقه آزاد انزلی منصوب شد

لینک کوتاه: freena.ir/detail/27864
ساعت 08:56 چهارشنبه 2 بهمن 1392
مدیرعامل سازمان منطقه آزاد انزلی در حکمی سید ضیاءالدین شفیعی را به عنوان سرپرست معاونت فرهنگی، اجتماعی و گردشگری این سازمان منصوب کرد.

به گزارش پایگاه خبری مناطق آزاد و ویژه اقتصادی، رضا مسرور در مراسم تودیع و معارفه معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری با تصریح بر لزوم بازنگری در برنامه های سازمان در حوزه های فعالیت این معاونت اظهار داشت: فعالیت های فرهنگی یکی از مهم ترین بسترهای لازم برای جذب سرمایه گذاری در منطقه است و ضروری است در برنامه ریزی های معاونت مربوطه، باتوجه به ظرفیت های مناسب منطقه به صورت تخصصی مورد توجه قرار گیرد.
او ارائه برنامه های جدید و خلاقانه در حوزه های فرهنگی و گردشگری به همراه گسترش تعاملات با شوراها و مردم منطقه را به عنوان یکی از مأموریت های این معاونت اعلام کرد و گفت: از اشتراکات فرهنگی تاریخی مردم گیلان با کشورهای همسایه می توان در مسیر دست یابی به اهداف و مأموریتهای تعیین شده منطقه آزاد انزلی بهره برد.
سید ضیاء الدین شفیعی سرپرست جدید معاونت فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد انزلی نیز در این مراسم با بیان اینکه خود را مدیون فرهنگ و هنر گیلان می دانم، گفت: امیدواریم از سرمایه های فرهنگی و هنری ارزشمند این استان در مسیر تعالی منطقه آزاد انزلی بهره برداری کنیم چرا که گیلان مهد بزرگان فرهنگ و هنر کشور است.
او گفت: در فعالیت های فرهنگی و هنری توجه به مقوله اقتصاد و فرهنگ جایگاه ویژه ای دارد که امیدواریم بتوانیم با استفاده از تجربیات خود در این حوزه مهم به رشد منطقه آزاد انزلی کمک نماییم.
در  بخشی از حکم سید ضیاء الدین شفیعی چنین آمده: درک سیاست ها، استراتژی ها و برنامه های  کلان سازمان در امور دینی، فرهنگی، گردشگری، کارآفرینی، رفاه و تأمین اجتماعی، ساماندهی و گسترش پیوند انجمن ها و نهادهای اجتماعی، مدنی، صنفی و خانوادگی، میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی و انجام هماهنگی ها، برنامه ریزی ها و سازماندهی جهت انجام آنها از اهم مأموریتهای معاونت فرهنگی اجتماعی گردشگری منطقه آزاد انزلی است.
سید ضیاء الدین شفیعی از نویسندگان انقلاب اسلامی که با تالیف و ترجمه بیش از پنجاه عنوان کتاب و کسب جوایز متعدد ملی، دارای سابقه درخشانی در حوزه های شعر و ادب انقلاب اسلامی است و در کارنامه اجرایی خود مسئولیت های مختلفی را در حوزه هنری، شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی، صداو سیما و بنیاد شهید انقلاب اسلامی کشور بر عهده داشته است.

شناسه خبری: 27864

آخرین اخبار

اشتیاق سودانی‌ها برای سرمایه‌گذاری در مناطق آزاد ایران
پیام تبریک عبدالملکی بمناسبت هفته دفاع مقدس
گزارش عملکرد معاونت حقوقی منتشر شد
از تبدیل وضعیت ایثارگران تا رشد 300 درصدی پروژه‌های زیرساختی «اروند»
راه‌اندازی اینترنت رایگان نسل 6 در کیش

یادداشت

اهمیت راهبردی بندر چابهار در توسعه‌ منطقه‌ای
مناطق آزاد و ویژه اقتصادی؛ هویت بخش شعار «جهش تولید با مشارکت مردم»
«جهش تولید» نیاز به «مشارکت مردمی» دارد
اهداف اقتصادی در حکومت مردم‌سالار باید توسط توده مردم تعیین شود
ماکو، سرزمین چهارسو