بازديد مدیرعامل کیش از پارك آبي كيش

لینک کوتاه: freena.ir/detail/27852
ساعت 14:27 سه شنبه 1 بهمن 1392
پارک آبی کیش به منظور گسترش فضاهای تفریحی و سرگرمی جزیره کیش در ساحل جنوبی اين جزیره تا پايان بهار سال 93 گشايش مي يابد.

به گزارش پایگاه خبری مناطق آزاد و ویژه اقتصادی، علي اصغر مونسان از مراحل ساخت پارك آبي كيش ديدن كرد و دستورات لازم در خصوص تسهيل بهره برداري از اين پروژه  و نحوه برق رساني به مجموعه را به معاونت هاي ذيربط ابلاغ كرد.
همچنين در اين بازديد مهندس مونسان با اشاره به استقبال مردم در آينده از پارك آبي كيش، در خصوص پيش بيني پاركينگ و راه هاي دسترسي به پارك ياد شده، نكات لازم را به مجموعه تحت مديريت خود متذكر شد.
مديرعامل سازمان منطقه آزاد كيش در اين بازديد با بيان اين كه از طرح هاي سرمايه گذاري در كيش استقبال مي كنيم گفت: حمایت از سرمایه گذاران، کاهش کاغذ بازی اداری و توسعه زیر ساخت ها ازمهمترین اولویت های کاری این سازمان است.
وي افزود: با وجود آن که قیمت تمام شده تهیه و توزیع آب از سرزمین اصلی بیشتر است، هم اکنون تعرفه های اعمالی بر اساس تعرفه های تعرفه های وزارت نیرو است.
پارك آبي كيش در زمینی به مساحت ۵۶ هزار متر مربع توسط بخش خصوصي و با همکاری بهترین طراحان و سازندگان معتبر خارجی طراحی و احداث می‌شود.
موقعیت جغرافیایی خاص پارک آبی کیش از دیگر ویژگی‌های متمایز کننده این مجموعه است به گونه‌ای که چشم انداز بی‌نظیر آب‌های نیلگون خلیج همیشه فارس را در جنوب و پارک ملی جنگلی جزیره کیش در شمال را در اختیار بازدیدکنندگان محترم قرار می‌دهد.
بر اساس اين گزارش، در ساخت این پارک آبی 11 سرسره به صورت پيچشي، سرعتي، سقوط آزاد و ... پيش بيني شده و از جدید‌ترین وسایل تفریحی روز دنیا استفاده مي شود و روزانه سه هزار نفر قادر به تفريح در اين پارك خواهند بود.
وجود استخرهای با قابلیت ایجاد موج ازدیگر جاذبه های پارک آبی كيش می‌باشد كه قادر است موج هايي به طول يك و نيم متر ايجاد كند.
اين گزارش مي افزايد در اين پارك آبي رودخانه مصنوعي آرام به طول 550 متر و عرض حداقل چهار و نيم متر و حداکثر 7 متر در نظر گرفته شده است كه به جذابيت هاي اين پارك می‌افزاید.
بنا بر اين گزارش علاوه بر ايجاد فضاي سبز با 86 گونه گياهي كه 10 گونه آن براي نخستين بار وارد كشور شده است وسايل بازي هاي زيادي در اين پارك پيش بيني شده است كه در كشور بي همتا خواهد بود.
مجموعه پارک آبی کیش دو رستوران را برای پذیرایی از مشتریان در نظر گرفته است كه رستوران اصلی دید رو به دریا دارد.
علاوه بر رستوران ها چندین کیوسک داخل پارک نیز لوازم و خوراکی های مختلف را به مشتریان ارائه مي كند و چند فروشگاه نیز در داخل پارک پیش‌بینی شده تا مشتریان وسایل و تجهیزات آبی مورد نیاز خود و یادگاری های مختلف از پارک آبی را از فروشگاه تهیه كنند.
جزيره كيش با 92 كيلومتر مربع مساحت در 18 كيلومتري كرانه جنوبي كشورمان قرار داد كه سالانه پذيراي يك ميليون و 500 هزار گردشگر داخلي و خارجي است.

آخرین اخبار

اشتیاق سودانی‌ها برای سرمایه‌گذاری در مناطق آزاد ایران
پیام تبریک عبدالملکی بمناسبت هفته دفاع مقدس
گزارش عملکرد معاونت حقوقی منتشر شد
از تبدیل وضعیت ایثارگران تا رشد 300 درصدی پروژه‌های زیرساختی «اروند»
راه‌اندازی اینترنت رایگان نسل 6 در کیش

یادداشت

اهمیت راهبردی بندر چابهار در توسعه‌ منطقه‌ای
مناطق آزاد و ویژه اقتصادی؛ هویت بخش شعار «جهش تولید با مشارکت مردم»
«جهش تولید» نیاز به «مشارکت مردمی» دارد
اهداف اقتصادی در حکومت مردم‌سالار باید توسط توده مردم تعیین شود
ماکو، سرزمین چهارسو