اهمیت اطلاع رسانی مطلوب سفرهای نوروزی

لینک کوتاه: freena.ir/detail/27762
ساعت 14:27 شنبه 21 دی 1392
در دومین نشست هم اندیشی اصحاب رسانه های قشم با سرپرست اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد قشم، بر اهمیت اطلاع رسانی مطلوب ویژه سفرهای نوروز 93 تاکید شد.

به گزارش پایگاه خبری مناطق آزاد و ویژه اقتصادی، در این نشست ضمن بررسی دلایل کمبود اخبار تولیدی، بر اهمیت اطلاع رسانی مطلوب از پتانسیل و ظرفیت های گردشگری قشم با هدف آشنایی هرچه بیشتر هموطنانمان با ویژگی های منحصر بفرد این منطقه تاکید شد.
سرپرست اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد قشم در این نشست گفت: با ایجاد زیرساخت های مناسب در حوزه خدمات به مسافران در تلاشیم نوروز 93 قشم را متفاوت تر از گذشته به مسافران میلیونی این جزیره معرفی کنیم.
سید علی علوی افزود: ضمن شناساندن سایت های گردشگری قشم اعم از سایت های تاریخی و طبیعی به میهمانان و گردشگران قشم، باید تلاش کنیم از طریق سیستم های پیشرفته و الکترونیکی نیز خدمات مطلوب به انبوه مسافران ارائه شود.
وی از انتخاب نیروهای آشنا با جزیره و برگزاری کلاس های آموزشی و توجیهی جهت ارائه خدمات مناسب و شایسته به هموطنانمان طی ایام تعطیلات پایان سال به عنوان یک اقدام ضروری نام برد.
به گفته رئیس کمیته اطلاع رسانی ستاد دائمی سفرهای قشم، هیچ مسافری نباید برای پیدا کردن مسیرهای مورد نظر خود در جزیره با مشکل مواجه شود و همه ما برآنیم تا با اطلاع رسانی مناسب و فراهم کردن زیرساخت های لازم در حوزه خدمات الکترونیکی نوروز 93 را با گذشته متفاوت تر کنیم.
وی همچنین با اظهار نارضایتی از کمبود اخبار تولیدی در قشم گفت: با پرداختن به نیازهای اساسی مردم و معرفی کمبودها و دنبال کردن آن با هدف رفع مشکلات از طریق مسئولان، باید رسالت رسانه ای خود را به نحو مطلوب انجام دهیم.
سرپرست اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد قشم در ادامه از برنامه راه اندازی دانشکده خبر در قشم، الکترونیکی کردن خدمات اداری و همچنین کاهش هزینه های این سازمان در حوزه های مختلف به عنوان برنامه های آتی این اداره کل خبر داد.
در این نشست، چند تن از مسئولان رسانه های مختلف قشم نیز نقطه نظرات خود را در ارتباط با چگونگی ارتقاء سطح کیفی و کمی خبر با هماهنگی بیشتر مسئولان و اصحاب رسانه بیان داشتند و بر آمادگی خود جهت معرفی ظرفیت و پتانسیل های قشم در حوزه گردشگری و صنایع با هدف جذب هر چه بیشتر شمار مسافران و سرمایه گذاران داخلی و خارجی در این منطقه نیز تاکید کردند.

شناسه خبری: 27762

آخرین اخبار

اشتیاق سودانی‌ها برای سرمایه‌گذاری در مناطق آزاد ایران
پیام تبریک عبدالملکی بمناسبت هفته دفاع مقدس
گزارش عملکرد معاونت حقوقی منتشر شد
از تبدیل وضعیت ایثارگران تا رشد 300 درصدی پروژه‌های زیرساختی «اروند»
راه‌اندازی اینترنت رایگان نسل 6 در کیش

یادداشت

اهمیت راهبردی بندر چابهار در توسعه‌ منطقه‌ای
مناطق آزاد و ویژه اقتصادی؛ هویت بخش شعار «جهش تولید با مشارکت مردم»
«جهش تولید» نیاز به «مشارکت مردمی» دارد
اهداف اقتصادی در حکومت مردم‌سالار باید توسط توده مردم تعیین شود
ماکو، سرزمین چهارسو