پيشنهاد خط پروازي مستقيم بين كيش و ورشو

لینک کوتاه: freena.ir/detail/27643
ساعت 17:01 جمعه 6 دی 1392
سركنسول سفارت لهستان در ايران، در ديدار با مديرعامل سازمان منطقه آزاد كيش، از عزم كشور خود مبني بر برقراري خط مستقيم پروازي بين كيش و ورشو خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری مناطق آزاد و ویژه اقتصادی، عصر پنج شنبه پنجم دي ماه سركنسول سفارت لهستان در ايران در کیش به دیدار علي اصغر مونسان مديرعامل سازمان منطقه آزاد كيش رفت.
در اين ديدار دو طرف با اشاره به زمينه هاي همكاري دوجانبه، از برقراري روابط در زمينه هاي گردشگري، اقتصادي و تجاري استقبال و اعلام آمادگي كردند.
"اندرو دوروتا لتسكي" سركنسول سفارت لهستان در ايران با اشاره به حضور هيات صد نفره پارلماني لهستان در ايران، اين سفر را در راستاي تحولات مثبت در دولت تدبير و اميد عنوان كرد و از عزم كشور خود مبني بر برقراري خط مستقيم پروازي بين كيش و ورشو خبر داد.
او با اشاره به زيرساخت هاي مناسب، هواي مطبوع و جاذبه هاي گردشگري كيش گفت: جزيره كيش با دارا بودن نعمت هاي خدادادي فراوان،  مي تواند پايگاهي براي برقراري روابط دو جانبه بين ايران و لهستان باشد.
علي اصغر مونسان مديرعامل سازمان منطقه آزاد كيش نيز در اين ديدار با استقبال از طرح پيشنهادي سركنسول سفارت لهستان در ايران و با بيان اين كه كيش بهشت خانواده هاست گفت: در حال برنامه ريزي و بسيج امكانات جهت افزايش ورود گردشگر به كيش هستيم و در اين ميان از حضور گردشگران لهستاني در كيش استقبال مي كنيم.
مونسان با اشاره به فراهم بودن زمينه برقراري خط پروازي بين كيش و ورشو گفت: شركت هواپيمايي كيش به عنوان يكي از شركت هاي وابسته به اين سازمان مي تواند  برقراري اين پروازها را در دستور كار خود قرار دهد.
جزيره كيش با 91 كيلومتر مربع مساحت در 18 كيلومتري كرانه جنوبي كشورمان قرار دارد كه سالانه پذيراي بيش از يك ميليون و 500 هزار گردشگر داخلي و خارجي است.

آخرین اخبار

اشتیاق سودانی‌ها برای سرمایه‌گذاری در مناطق آزاد ایران
پیام تبریک عبدالملکی بمناسبت هفته دفاع مقدس
گزارش عملکرد معاونت حقوقی منتشر شد
از تبدیل وضعیت ایثارگران تا رشد 300 درصدی پروژه‌های زیرساختی «اروند»
راه‌اندازی اینترنت رایگان نسل 6 در کیش

یادداشت

اهمیت راهبردی بندر چابهار در توسعه‌ منطقه‌ای
مناطق آزاد و ویژه اقتصادی؛ هویت بخش شعار «جهش تولید با مشارکت مردم»
«جهش تولید» نیاز به «مشارکت مردمی» دارد
اهداف اقتصادی در حکومت مردم‌سالار باید توسط توده مردم تعیین شود
ماکو، سرزمین چهارسو