روساي كميته هاي دهگانه ستاد نوروزي كيش منصوب شدند

لینک کوتاه: freena.ir/detail/27638
ساعت 12:09 پنج‌شنبه 5 دی 1392
مديرعامل سازمان منطقه آزاد كيش و رئيس ستاد نوروزي سال 1393 طي احكام جداگانه اي دبير و رؤساي كميته هاي دهگانه اين ستاد در سال 1393 را منصوب كرد.

به گزارش پایگاه خبری مناطق آزاد و ویژه اقتصادی، به منظور فراهم كردن زمينه حضور گردشگران نوروزي وارائه خدمات شايسته به آنان، علي اصغر مونسان طي احكام جداگانه اي دبیر و رؤساي كميته هاي دهگانه ستاد تسهيلات سفرهاي نوروزي در سال 1393 را معرفي كرد.
طي اين احكام محمد خياطيان به عنوان رئيس كميته تشريفات، ناصر قاسمی نیا به عنوان دبیر ستاد نوروزی، علي جيرفتي به عنوان رئيس كميته هماهنگي و نظارت بر نرخ كالا و خدمات عمومي، سيروس عيدي پور به سمت رئيس كميته پشتيباني، رامين افشاري به سمت رئيس كميته بحران ،ابراهيم رضواني به عنوان رئيس كميته فرهنگي و اجتماعي و قاسم زاده رئيس كميته حمل و نقل هوايي و دريايي و بهبود بهي زادي رئيس كميته اسكان و خدمات رفاهي منصوب شدند.
همچنين مديرعامل سازمان منطقه آزاد كيش درادامه این احکام حسين محبيان را به سمت رئيس كميته امنيتي و انتظامي، حسن يگانه پويا را به عنوان رئيس كميته نظارت و ارزيابي عملكرد  و طاهره قيومي به سمت رئيس كميته اطلاع رساني و تبليغات ستاد نوروزي معرفي كرد.
مديرعامل سازمان منطقه آزاد كيش در اين احكام بر تأمين خدمات با كيفيت گردشگري و جذب حداكثري گردشگر به منطقه آزاد كيش در راستاي اهداف عاليه اين سازمان تأكيد كرده است.
سازمان منطقه آزاد كيش و بخش خصوصي براي استقبال وميزباني از میهمانان و گردشگران نوروزي این جزیره آماده می شوند.

شناسه خبری: 27638

آخرین اخبار

اشتیاق سودانی‌ها برای سرمایه‌گذاری در مناطق آزاد ایران
پیام تبریک عبدالملکی بمناسبت هفته دفاع مقدس
گزارش عملکرد معاونت حقوقی منتشر شد
از تبدیل وضعیت ایثارگران تا رشد 300 درصدی پروژه‌های زیرساختی «اروند»
راه‌اندازی اینترنت رایگان نسل 6 در کیش

یادداشت

اهمیت راهبردی بندر چابهار در توسعه‌ منطقه‌ای
مناطق آزاد و ویژه اقتصادی؛ هویت بخش شعار «جهش تولید با مشارکت مردم»
«جهش تولید» نیاز به «مشارکت مردمی» دارد
اهداف اقتصادی در حکومت مردم‌سالار باید توسط توده مردم تعیین شود
ماکو، سرزمین چهارسو