تقویم جامع گردشگری در منطقه آزاد قشم تهیه می شود

لینک کوتاه: freena.ir/detail/27627
ساعت 17:32 يکشنبه 1 دی 1392
نخستین جلسه كارگروه گردشگری منطقه آزاد قشم در سال 92 با حضور معاونین سازمان منطقه آزاد و روسای ادارات و دستگاه ها برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری مناطق آزاد و ویژه اقتصادی، عبدالجواد كمالی مدیر كل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری سازمان منطقه آزاد قشم گفت: كارگروه گردشگری قشم با هدف سیاست گذاری و هدایت طرح ها و برنامه های كلان در حوزه های میراث فرهنگی ،صنایع دستی و گردشگری را ه اندازی شده است.
دبیر كارگروه گردشگری منطقه آزاد قشم بیان داشت: آموزش فعالان صنعت گردشگری، بویژه دوره های آموزشی هتلداران و آژانس داران، صاحبان واحد های رفاهی و گردشگری، اصناف و تاكسی داران از جمله موضوعاتی است كه در نخستین جلسه این كار گروه، در دستور كار قرار گرفت.
او با اشاره به جایگاه ویژه جزیره قشم در جذب مسافران و گردشگران گفت: تبدیل جزیره قشم به مقصد اصلی سفر، یكی از مهمترین اهداف حوزه میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری قشم است كه در این راستا آموزش گروه های مرتبط با مسافران و گردشگران بطور جدی پیگیری خواهد شد.
مدیر كل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری قشم اظهار داشت: توسعه گردشگری و توریسم در واقع زیربنای توسعه انسانی در جزیره است و امروزه شاهدیم كه بخش عمده ای از درآمد سرانه كشور های پیشرفته از صنعت گردشگری بدست می آید.
او گفت: در جلسه كارگروه گردشگری مقرر شد ، تقویم جامع گردشگری قشم تهیه و طرح ها و برنامه های مرتبط با حوزه گردشگری و جذب مسافران و گردشگران، در قالب تقویم گردشگری سالانه، اجرایی شود.

شناسه خبری: 27627

آخرین اخبار

اشتیاق سودانی‌ها برای سرمایه‌گذاری در مناطق آزاد ایران
پیام تبریک عبدالملکی بمناسبت هفته دفاع مقدس
گزارش عملکرد معاونت حقوقی منتشر شد
از تبدیل وضعیت ایثارگران تا رشد 300 درصدی پروژه‌های زیرساختی «اروند»
راه‌اندازی اینترنت رایگان نسل 6 در کیش

یادداشت

اهمیت راهبردی بندر چابهار در توسعه‌ منطقه‌ای
مناطق آزاد و ویژه اقتصادی؛ هویت بخش شعار «جهش تولید با مشارکت مردم»
«جهش تولید» نیاز به «مشارکت مردمی» دارد
اهداف اقتصادی در حکومت مردم‌سالار باید توسط توده مردم تعیین شود
ماکو، سرزمین چهارسو