دو بازديد مونسان از پارك دلفين ها و نمايشگاه صنايع دستي

لینک کوتاه: freena.ir/detail/27610
ساعت 12:13 شنبه 30 آذر 1392
مديرعامل سازمان منطقه آزاد كيش به همراه برخي معاونان و مديران اين سازمان از نمايشگاه صنايع دستي و نمايشگاه دائمي معرق كيش بازديد كرد.

به گزارش پایگاه خبری مناطق آزاد و ویژه اقتصادی، در جريان بازديد علی اصغر مونسان از اين نمايشگاه، رضا عليزاده هنرمند مطرح در زمينه معرق و نقاشي پاستل گج، نقاشي از چشم انداز درخت سبز را به مدير عامل سازمان منطقه آزاد كيش اهداء كرد.
مونسان هم چنین با حضور در نمايشگاه دائمي معرق، از آثار استاد كيومرث صياد ديدن كرد و بر ايجاد و جا نمايي مكان هايي براي نمايش آثار هنرمندان كيش تاكيد كرد.
در ادامه این بازدیدها علي اصغر مونسان به همراه مسعود سلطاني فر عضو هيات مديره اين سازمان و برخي معاونان و مديران از پارك دلفين ها و هتل داريوش دیدن كردند.
مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش از بخش هاي مختلف پارك دلفين ها از جمله استخر دلفين ها، باغ پرندگان، سالن آمفی تئاتر و طرح هاي در دست اجراي توسعه اين پارك ديدن كرد و گفت: رونق گردشگري و توسعه بيش از پيش كيش، بستگي به همكاري، تعامل و هماهنگي بخش خصوصي با سازمان منطقه آزاد كيش است.
او افزود: ايجاد جاذبه هاي گردشگري در كنار طبيعت زيباي كيش مي تواند دروازه ورود كيش به قله توسعه باشد.
مونسان هم چنين از هتل داريوش كيش بازديد كرد و گفت: بايد همگي در خدمت گردشگران باشيم تا آنان به عنوان تخستين مبلغان، سفر به كيش را در خانواده ها تبليغ كنند.
گفتني است؛ مجموعه عظیم تفریحی و توریستی در جنوب شرقی جزیره کیش شامل فضای سبز با انواع مختلف گونه های گیاهی، باغ پرندگان و استخر دلفین ها است.

آخرین اخبار

اشتیاق سودانی‌ها برای سرمایه‌گذاری در مناطق آزاد ایران
پیام تبریک عبدالملکی بمناسبت هفته دفاع مقدس
گزارش عملکرد معاونت حقوقی منتشر شد
از تبدیل وضعیت ایثارگران تا رشد 300 درصدی پروژه‌های زیرساختی «اروند»
راه‌اندازی اینترنت رایگان نسل 6 در کیش

یادداشت

اهمیت راهبردی بندر چابهار در توسعه‌ منطقه‌ای
مناطق آزاد و ویژه اقتصادی؛ هویت بخش شعار «جهش تولید با مشارکت مردم»
«جهش تولید» نیاز به «مشارکت مردمی» دارد
اهداف اقتصادی در حکومت مردم‌سالار باید توسط توده مردم تعیین شود
ماکو، سرزمین چهارسو