دیپلماسی انرژی و توانمندی های داخلی/برگزاری نوزدهمین نمایشگاه نفت

لینک کوتاه: freena.ir/detail/27563
ساعت 11:50 دوشنبه 25 آذر 1392
نوزدهمین نمایشگاه بین المللی نفت، گاز و پتروشیمی با شعار "دیپلماسی انرژی و توانمندی های داخلی" و با رویکرد توجه به بخش بین الملل و جذب سرمایه های این بخش اردیبهشت سال ٩٣ در تهران برگزار می شود.

به گزارش پایگاه خبری مناطق آزاد و ویژه اقتصادی به نقل از شانا، مدیر نوزدهمین نمایشگاه بین المللی نفت، گاز و پتروشیمی در نخستین نشست تخصصی هم اندیشی این نمایشگاه گفت: این نمایشگاه با حضور گسترده شرکت های داخلی و خارجی اردیبهشت ماه سال آینده برگزار می شود؛ ضمن آنکه دبیرخانه این نمایشگاه با هدف جلب هر چه بیشتر مشارکت شرکت های داخلی و خارجی آغاز به کار کرده است.
اکبر نعمت الهی با بیان این که نمایشگاه بین المللی نفت دوره های گذشته در اواخر فروردین ماه برگزار می شد، گفت: براساس برنامه ریزی انجام شده، نمایشگاه نوزدهم در روزهای شانزدهم تا نوزدهم اردیبهشت ماه ١٣٩٣ برگزار خواهد شد.
وی درباره بخش بازاریابی بین المللی در نمایشگاه نفت گفت: امسال شرکت های داخلی در کنار شرکت های خارجی در بخش بازاریابی بین المللی فعالیت می کنند؛ این در حالی است که در سال های گذشته این بخش از سوی شرکت های خارجی انجام می شد.
مدیرکل روابط عمومی وزارت نفت از آغاز پیش ثبت نام نوزدهمین نمایشگاه بین المللی نفت، گاز و پتروشیمی در آینده ای نزدیک خبر داد و شعار این نمایشگاه را "دیپلماسی انرژی و توانمندی های داخلی " اعلام و تصریح کرد: این شعار توجه به بخش بین الملل و جذب سرمایه های بین المللی را نیز در بر دارد.
نعمت الهی بر طرح و نمایش موضوعات پژوهشی، توانمندی، عملکرد و نیازهای شرکت های تابعه در نوزدهمین نمایشگاه بین المللی نفت، گاز و پتروشیمی تاکید کرد.
مدیر نوزدهمین نمایشگاه بین المللی نفت، گاز و پتروشیمی بر ضرورت انجام کارها به صورت حرفه ای با توجه به تخصص های مورد نیاز در روابط عمومی ها تاکید کرد و خواستار ارتقا فعالیت های روابط عمومی در صنعت نفت و توجه جدی روسای روابط عمومی به امور محوله شد.
نعمت الهی به قدمت روابط عمومی شرکت ملی نفت به عنوان نخستین روابط عمومی کشور اشاره و تصریح کرد: روابط عمومی شرکت ملی نفت ایران به عنوان یکی از بازوهای اصلی روابط عمومی اداره کل وزارت نفت، باید بیشتر از گذشته برای احقاق جایگاه خود تلاش کند؛ ضمن آنکه ارتقا جایگاه روابط عمومی ها لازمه کسب موفقیت و اجرای درست سیاست و راهبرد ها است.

شناسه خبری: 27563

آخرین اخبار

مصاحبه اختصاصی فرینا با دکتر ایرج حاتمی مدرس دانشگاه و کارشناس مشاور در امور توسعه
مدیرعامل سازمان منطقه آزاد دوغارون منصوب شد
ابلاغ دستورالعمل اجرایی بند «ب» تبصره 4 بودجه 1403 سازمان‌های مناطق آزاد تجاری ـ صنعتی
آمادگی منطقه ویژه اقتصادی خراسان جنوبی برای تقویت روابط اقتصادی و تجاری با افغانستان
عزم ملی برای ارتقا جایگاه ورزش در مناطق آزاد

یادداشت

اینچه‌برون؛ دروازه ایران به راه ابریشم و اوراسیا
مناطق آزاد پایلوت اجرای طرح‌های تولیدی و صادراتی گیاهان دارویی
سیاست‌های گردشگری، میراث فرهنگی و صنایع دستی مناطق آزاد در دولت چهاردهم
اقتصاد دریا محور، پیشران توسعه مناطق آزاد و ويژه اقتصادي: نه خيلي دور و نه خيلي نزديك
رونق اقتصاد دیجیتال با پیاده‌سازی مدل سیلیکون ولی در مناطق آزاد ایران