بازدید مونسان از مراحل ساخت بزرگترین شناور گردشگری در كيش

لینک کوتاه: freena.ir/detail/27543
ساعت 13:58 شنبه 23 آذر 1392
بزرگترین شناور کاتاماران فایبرگلاس گردشگری کشور تا پايان امسال در جزيره كيش به آب انداخته مي شود.

به گزارش پايگاه خبري مناطق آزاد و ويژه اقتصادي، علي اصغر مونسان مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش به همراه معاونان و مديران اين سازمان دوشنبه 18 آذر در بازديد از شرکت فایبر صنعت دریا کیش ، مراحل پایانی ساخت و تکمیل بزرگترین شناور فایبر گلاس گردشگری کشور را مورد ارزيابي قرار داد و در زمینه راه اندازی و بهره برداری از این طرح بزرگ تا قبل از نوروز 93 دستوراتی را صادر كرد.
مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش ضمن بازدید از طرح های جديد و خلاقانه در زمينه ساخت شناورهاي دريايي، بر گسترش همه جانبه شناورهای مدرن دریایی و حمایت مسوولان سازمان منطقه آزاد كيش از روند رو به رشد توسعه گردشگری دریایی ، تاکید كرد.
این شناور سه طبقه با طولی بیش از 34 متر دارای عرشه ای وسیع بوده كه در حال حاضر کل سازه و بدنه آن ساخته شده و در چند ماه آینده مراحل نصب موتور و راه اندازی سیستم رانش آن تکمیل خواهد شد.
شناوركاتاماران فايبر گلاس گردشگري با طراحی زیبا و ساختار منسجم به طور کامل در داخل کشور و به دست کارشناسان مجرب دریایی طراحی و ساخته شده كه اين امر نشان دهنده توان بالای صنعتی ساخت شناور در منطقه آزاد کیش است.
با بهره برداري از این شناوردر زمينه گردشگري دریایی ، فرصت مناسبي براي علاقه مندان به اکوتوریسم دریایی در آبهای مناطق ساحلی کیش فراهم مي شود.

شناسه خبری: 27543

آخرین اخبار

اشتیاق سودانی‌ها برای سرمایه‌گذاری در مناطق آزاد ایران
پیام تبریک عبدالملکی بمناسبت هفته دفاع مقدس
گزارش عملکرد معاونت حقوقی منتشر شد
از تبدیل وضعیت ایثارگران تا رشد 300 درصدی پروژه‌های زیرساختی «اروند»
راه‌اندازی اینترنت رایگان نسل 6 در کیش

یادداشت

اهمیت راهبردی بندر چابهار در توسعه‌ منطقه‌ای
مناطق آزاد و ویژه اقتصادی؛ هویت بخش شعار «جهش تولید با مشارکت مردم»
«جهش تولید» نیاز به «مشارکت مردمی» دارد
اهداف اقتصادی در حکومت مردم‌سالار باید توسط توده مردم تعیین شود
ماکو، سرزمین چهارسو