جاذبه های گردشگری منطقه آزاد اروند در همایش توسعه تورگردانی کشور معرفی شد

لینک کوتاه: freena.ir/detail/27512
ساعت 16:07 دوشنبه 18 آذر 1392
منطقه آزاد اروند در راستای معرفی جاذبه های و پتانسیل های گردشگری و آغاز فعالیت های متقابل با فعالان بخش خصوصی در حوزه توریستی در همایش توسعه تور گردانی حضور یافت.

به گزارش پایگاه خبری مناطق آزاد و ویژه اقتصادی، مهدی اسدیان گفت: این همایش با حضور فعالان و مدیران حوزه گردشگری در بخش های دولتی و خصوص برگزار شد.
مدیر گردشگری منطقه آزاد اروند افزود: در این همایش پتانسیل های و ظرفیت های گردشگری در شهرهای آبادان ، خرمشهر و منطقه آزاد اروند به شرکت کنندگان در این گردهمایی معرفی شد و در خصوص طرح هدفمند سازی سفر مهمانان و گردشگران به منطقه آزاد اروند گفتگو شد.
وی ضمن اشاره به حضور کاروان های راهیان نور در منطقه افزود: حضور میهمانان نوروزی و کاروان های راهیان نور یکی از ویژگی های گردشگری این منطقه با توجه به وجود آثار جنگ تحمیلی در شهرهای آبادان و خرمشهر است.
اسدیان با اشاره به ظرفیت های توریستی جزیره مینو افزود: از جشنواره ها و همایش های گردشگری در سطح منطقه حمایت می کنیم ، همچنین با توجه به حضور موفق منطقه آزاد اروند در این گردهمایی، تورهای گردشگری جهت حضور در شهرهای آبادان ، خرمشهر ابراز تمایل کرده اند.
این گردهمایی با حضور مشاور توسعه بازار گردشگری مرکز امور مناطق آزاد کشور ، مدیران گردشگری مناطق و بیش از چهارصد نفر از فعالان حوزه گردشگری، انجمن صنفی گردشگران شیراز و اصفهان برگزار شد.
این گردهمایی در شهرهای اصفهان، شیراز و یزد و کرمان نیز برگزار شده است و میزبان بعدی این گردهمایی شهرهای تبریز، ساری و رشت خواهند بود.
 

شناسه خبری: 27512

آخرین اخبار

اشتیاق سودانی‌ها برای سرمایه‌گذاری در مناطق آزاد ایران
پیام تبریک عبدالملکی بمناسبت هفته دفاع مقدس
گزارش عملکرد معاونت حقوقی منتشر شد
از تبدیل وضعیت ایثارگران تا رشد 300 درصدی پروژه‌های زیرساختی «اروند»
راه‌اندازی اینترنت رایگان نسل 6 در کیش

یادداشت

اهمیت راهبردی بندر چابهار در توسعه‌ منطقه‌ای
مناطق آزاد و ویژه اقتصادی؛ هویت بخش شعار «جهش تولید با مشارکت مردم»
«جهش تولید» نیاز به «مشارکت مردمی» دارد
اهداف اقتصادی در حکومت مردم‌سالار باید توسط توده مردم تعیین شود
ماکو، سرزمین چهارسو