سطح خدمات هتل ها ي كيش ارزيابي مي شود

لینک کوتاه: freena.ir/detail/27454
ساعت 16:59 دوشنبه 11 آذر 1392
مديرعامل سازمان منطقه آزاد كيش گفت: براي ارتقاء و حفظ سطح خدمات و تامين هر چه بيشتر رفاه گردشگران، هتل هاي كيش مورد ارزيابي قرار مي گيرند.

به گزارش پایگاه خبری مناطق آزاد و ویژه اقتصادی، علي اصغر مونسان در بازديد از هتل هاي پارميس، ققنوس وهتل در دست ساخت ايران، از نزديك با سرمايه گذاران اين هتل ها ديدار كرد و دستورات لازم در خصوص رفع برخي مشكلات آنان را به معاونان مربوطه ابلاغ كرد.
همچنين مديرعامل سازمان منطقه آزاد كيش ضمن بازديد از مجموعه تفريحي پارس سافاري، از نزديك امكانات و جاذبه هاي تفريحي اين مجموعه را مورد ارزيابي قرار داد.
مونسان در اين بازديدها، تكميل زيرساخت هاي گردشگري و توسعه جاذبه هاي تفريحي براي افزايش مدت اقامت گردشگران در اين جزيره را از جمله برنامه هاي سازمان منطقه آزاد كيش برشمرد و ازآمادگي اين سازمان براي جذب سرمايه گذار در بخش گردشگري خبر داد و خاطر نشان كرد:ايجاد جاذبه هاي گردشگري در كنار طبيعت زيباي كيش مي تواند دروازه ورود كيش به قله توسعه باشد.
وي با بيان اين كه هتل های جزیره کیش مطابق با استانداردهای بین المللی ساماندهی می شود تا زیباترین خدمات را به گردشگران داخلی و خارجی تقدیم كنند افزود: براي ارتقا و حفظ سطح خدمات و تامين هر چه بيشتر رفاه گردشگران، هتل هاي كيش مورد ارزيابي قرار مي گيرند
مديرعامل سازمان منطقه آزاد كيش با اشاره به توسعه صنعت گردشگري در اين جزيره زيبا و افزايش تقاضاي گردشگران داخلي و خارجي براي سفر به كيش از ورود 615 هزار و 677 گردشگر داخلي و 59 هزار و 917 گردشگر خارجي در شش ماه نخست سال جاري به كيش خبر داد و افزود: در سال گذشته نزديك به يك ميليون و 548 هزار گردشگر از كيش ديدن كردند كه با ايجاد جاذبه هاي گردشگري و ارائه خدمات مناسب و شايسته قصد داريم اين تعداد گردشگر را افزايش دهيم.
وي افزود: با تكميل ۲1 هتل چهار و پنج ستاره جديد، يكهزار تخت جديد به ظرفيت هتل ها و مراكز اقامتي كيش افزوده خواهد شد .
مدير عامل سازمان منطقه آزاد كيش درخصوص گردشگران چنج ويزايي نيز تاكيد كرد تا قوانين و مقررات حاكم بر جزيره در مبادي ورودي و در هتل ها به اين گردشگران اطلاع رساني شود.
جزيره كيش با ۹۲ كيلومتر مربع مساحت در ۱۸ كيلومتري كرانه جنوبي كشور واقع شده و در حال حاضر با ۴7 هتل، ۴۸۰۰ اتاق و ۱۱ هزار و ۳۹۳ تخت اقامتي، سالانه پذيراي بيش از يك ميليون و پانصد هزار گردشگر داخلي و خارجي است.

آخرین اخبار

اشتیاق سودانی‌ها برای سرمایه‌گذاری در مناطق آزاد ایران
پیام تبریک عبدالملکی بمناسبت هفته دفاع مقدس
گزارش عملکرد معاونت حقوقی منتشر شد
از تبدیل وضعیت ایثارگران تا رشد 300 درصدی پروژه‌های زیرساختی «اروند»
راه‌اندازی اینترنت رایگان نسل 6 در کیش

یادداشت

اهمیت راهبردی بندر چابهار در توسعه‌ منطقه‌ای
مناطق آزاد و ویژه اقتصادی؛ هویت بخش شعار «جهش تولید با مشارکت مردم»
«جهش تولید» نیاز به «مشارکت مردمی» دارد
اهداف اقتصادی در حکومت مردم‌سالار باید توسط توده مردم تعیین شود
ماکو، سرزمین چهارسو