کارگاه آموزشی مهمانداری در نمایشگاه وزارت راه و شهرسازی

لینک کوتاه: freena.ir/detail/27453
ساعت 16:37 دوشنبه 11 آذر 1392
کارگاه آموزشی مهانداری با هدف شناساندن این حرفه به بازدیدکنندگان چهارمین نمایشگاه وزارت راه و شهرسازی، در ایام نمایشگاه در غرفه کیش ایر برگزار می شود.

به گزارش پایگاه خبری مناطق آزاد و ویژه اقتصادی، لیلی اسدی، مدیر روابط عمومی شرکت هواپیمایی کیش در محل چهارمین نمایشگاه وزارت راه و شهرسازی، با بیان این که امسال، نخستین حضور کیش ایر در نمایشگاه سالانه وزارت راه و شهرسازی است، اظهار کرد: با توجه به اینکه کیش ایر، زیرمجموعه سازمان منطقه آزاد کیش است، امسال با توجه به تغییرات ایجاد شده هم در وزارت راه و هم در منطقه آزاد کیش، سیاست مدیر جدید منطقه بر این بود که حتما در نمایشگاه وزارت راه و شهرسازی حضور پیدا کنیم.
وی این نمایشگاه را عرصه ای برای نمایش توانمندی ها و ظرفیت های شرکت های حاضر دانست و افزود: هدف ما از حضور در این نمایشگاه، معرفی کیش ایر به بازدیدکنندگان است. در بخش های تخصصی مختلف، کارشناسانی از شرکت حضور دارند تا به سوالات مردم در بخش های مختلف از جمله عملیات فنی، فروش، کترینگ و مهمانداری جواب دهند.
اسدی درباره برنامه های کیش ایر در نمایشگاه وزارت راه گفت: در طول روز، دو نوبت کارگاه آموزشی درباره شغل مهمانداری هواپیما در غرفه کیش ایر برگزار می شود. هدف ما این است که مردم بدانند مهماندار به جز وظیفه پذیرایی از مسافران، وظایف دیگری نیز دارد و در همین راستا، آموزش های تخصصی می بیند و در شرایط بحرانی، برای حفظ ایمنی مسافر تلاش می کند. تلاش می کنیم این برنامه، به ویژه برای نوجوانان حاضر در نمایشگاه ارائه شود.
وی با اشاره به عرضه محصلات کترینگ کیش ایر در نمایشگاه وزارت راه گفت: برخی ایرلاین ها منوهای خاصی را در نمایشگاه ارائه کرده اند که شاید به طور معمول، در پروازهایشان ارائه نشود اما ما معتقدیم باید چیزی را نمایش دهیم که در پروازها واقعا ارائه می شود که این مساله در بخش کترینگ در غرفه کیش ایر، رعایت شده و از مردم به طور رایگان پذیرایی می شود. آشپز و کارشناس تغذیه کیش ایر نیر در این بخش حضور دارند و به سوالات علاقه مندان پاسخ می دهند.

** ارائه بلیت با تخفیف 10 درصدی/ قرعه کشی روزانه
مدیر روابط عمومی کیش ایر با اشاره به استقبال خوب صورت گرفته از غرفه کیش ایر در دو روز گذشته اظهار کرد: در ایام نمایشگاه، بلیت تمامی مسیرهای کیش ایر با تخفیف 10 درصدی به فروش می رسد. همچنین برای مسیرهای مختلف این شرکت، هر روز یک قرعه کشی انجام می شود که روز اول، سه نفر و روز دوم، چهار نفر انتخاب شدند و روزهای سوم و چهارم نیز به ترتیب پنج و شش نفر به قید قرعه انتخاب خواهند شد تا به انتخاب خودشان، بلیت رایگان به یکی از مقاصد کیش ایر دریافت کنند.
اسدی با بیان این که بیش از 50 درصد از ظرفیت پروازی کیش ایر، به پرواز از مبادی مختلف به کیش اختصاص دارد افزود: یکی از اولویت های کاری مدیرعامل جدید منطقه آزاد کیش، توسعه ناوگان هواپیمایی کیش ایر اعلام شده است که این مساله در حال پیگیری است و احتمالا تا پایا سال جاری، بحث توسعه ناوگان و افزوده شدن تعدادی ایرباس به کیش ایر را در برنامه خواهیم داشت.
چهارمین نمایشگاه وزارت راه و شهرسازی و صنایع وابسته، تا سه شنبه، 12آذرماه در مصلای امام خمینی(ره) برپاست. ساعت بازدید از این نمایشگاه، 9 صبح تا 5 بعدازظهر است.

منبع: تین نیوز

شناسه خبری: 27453

آخرین اخبار

اشتیاق سودانی‌ها برای سرمایه‌گذاری در مناطق آزاد ایران
پیام تبریک عبدالملکی بمناسبت هفته دفاع مقدس
گزارش عملکرد معاونت حقوقی منتشر شد
از تبدیل وضعیت ایثارگران تا رشد 300 درصدی پروژه‌های زیرساختی «اروند»
راه‌اندازی اینترنت رایگان نسل 6 در کیش

یادداشت

اهمیت راهبردی بندر چابهار در توسعه‌ منطقه‌ای
مناطق آزاد و ویژه اقتصادی؛ هویت بخش شعار «جهش تولید با مشارکت مردم»
«جهش تولید» نیاز به «مشارکت مردمی» دارد
اهداف اقتصادی در حکومت مردم‌سالار باید توسط توده مردم تعیین شود
ماکو، سرزمین چهارسو