حضور کیش ایر در نمایشگاه راه وشهر سازی و صنایع وابسته

لینک کوتاه: freena.ir/detail/27414
ساعت 09:22 شنبه 9 آذر 1392
شركت هواپيمايي كيش دستاوردهاي خود را در زمينه های مختلف خدمات پروازی در چهارمین نمایشگاه بزرگ راه و شهر سازی و صنایع وابسته در تهران به نمایش خواهد گذاشت.

به گزارش پایگاه خبری مناطق آزاد و ویژؤه اقتصادی، اين نمايشگاه را وزارت راه و شهر سازی از تاریخ 9 تا 12 آذر ماه جاري طبق روال هر سال در مصلی بزرگ امام خمینی (ره) تهران برگزار مي كند.
در اين نمايشگاه شرکت های فعال در بخش های حمل و نقل هوایی، دریایی، ریلی و جاده ای، عملکرد ها، توانمندی ها و ظرفیت های خود را در طول برگزاري نمايشگاه از ساعت 9 تا 17 به نمایش خواهند گذاشت.
شرکت هواپیمایی کیش نیز به عنوان یکی از شرکت های زیر مجموعه صنعت حمل نقل هوایی با اختصاص يك غرفه به ابعاد 112 مترمربع پذیرای مدعوین به منظور ارائه عملکرد خود در حوزه های مختلف می باشد.
بازدید کنندگان از غرفه شركت هواپيمايي كيش در اين نمايشگاه، می توانند از تخفیف 10 درصدي بلیت شبکه پروازی شرکت هواپیمایی کیش قرعه کشی بزرگ روزانه اين شركت ، استفاده از برنامه سیمیلاتور (شبیه ساز) پروازی، حضور نمایندگان معاونت هاي عملیات، فنی، کیترینگ و بازرگانی اين شركت به جهت پاسخگویی به سوالات تخصصی بازدید کنندگان بهره مند شوند.

شناسه خبری: 27414

آخرین اخبار

اشتیاق سودانی‌ها برای سرمایه‌گذاری در مناطق آزاد ایران
پیام تبریک عبدالملکی بمناسبت هفته دفاع مقدس
گزارش عملکرد معاونت حقوقی منتشر شد
از تبدیل وضعیت ایثارگران تا رشد 300 درصدی پروژه‌های زیرساختی «اروند»
راه‌اندازی اینترنت رایگان نسل 6 در کیش

یادداشت

اهمیت راهبردی بندر چابهار در توسعه‌ منطقه‌ای
مناطق آزاد و ویژه اقتصادی؛ هویت بخش شعار «جهش تولید با مشارکت مردم»
«جهش تولید» نیاز به «مشارکت مردمی» دارد
اهداف اقتصادی در حکومت مردم‌سالار باید توسط توده مردم تعیین شود
ماکو، سرزمین چهارسو