گام نخست در گسترش توريسم درماني در كيش برداشته شد

لینک کوتاه: freena.ir/detail/27355
ساعت 10:50 شنبه 2 آذر 1392
نخستين بيمارستان فوق تخصصي و بين المللي كيش در حال تجهيز امكانات پزشكي است.

به گزارش پایگاه خبری مناطق آزاد و ویژه اقتصادی، با هدف جذب بيماران كشورهاي حاشيه خليج فارس و كشورهاي همسايه نخستين بيمارستان فوق تخصصي بخش خصوصي با مجوز وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشكي از يك ماه آينده به صورت آزمايشي و از اوايل اسفند به طور رسمي گشايش خواهد يافت.
اين بيمارستان فوق تخصصي در دو طبقه و به مساحت دو هزار و 400 متر مربع ساخته شده است و داراي 33 تخت بستري، چهار اتاق عمل، بخش هاي مختلف درماني مورد نياز يك بيمارستان فوق تخصصي، آمفي تئاتر و رستوران است و هم اكنون در حال تجهيز امكانات پزشكي جهت ارائه خدمات در تمامي رشته هاي پزشكي است.
دكترهرمز دبير اشرافي نماينده سرمايه گذاران بخش خصوصي و مسئول بيمارستان با بيان اين كه بيمارستان فوق تخصصي كيش يك پروژه ملي و در راستاي اعتلاي جمهوري اسلامي ايران است افزود: با توجه به برخورداري از پزشكان ممتاز ايراني و مطرح در جهان، طبق برنامه ريزي انجام شده قصد داريم با جذب بيماران كشورهاي مختلف دنيا، توريسم درماني را در جزيره آرام و زيبا كيش آغاز كنيم.
وي با اشاره به قيمت مناسب خدمات پزشكي در كشورمان در مقايسه با ساير كشورها گفت: با توجه به آوازه ايرانيان در پزشكي، بسياري از بيماران خارجي اگر ازنرخ مناسب خدمات پزشكي در ايران آگاه شوند به كشورمان خواهند آمد و جزيره كيش بواسط عدم نياز به اخذ رواديد مي تواند بهترين گزينه باشد.
دكتر دبير اشرافي از تمامي پزشكان متخصص و فوق تخصص كشورمان خواست دست در دست هم داده و با ياري يكديگر اين مركز علمي را ايجاد كنند.
گفتني است با توجه به سياست دولت تدبير و اميد، علي اصغر مونسان مديرعامل سازمان منطقه آزاد كيش پيشتر از حمايت سازمان تحت مديريت خود از گسترش توريسم درماني در كيش سخن رانده بود كه اين مهم با برداشتن گام نخست آن و تجهيز بيمارستان فوق تخصصي كيش در حال محقق شدن است.

شناسه خبری: 27355

آخرین اخبار

اشتیاق سودانی‌ها برای سرمایه‌گذاری در مناطق آزاد ایران
پیام تبریک عبدالملکی بمناسبت هفته دفاع مقدس
گزارش عملکرد معاونت حقوقی منتشر شد
از تبدیل وضعیت ایثارگران تا رشد 300 درصدی پروژه‌های زیرساختی «اروند»
راه‌اندازی اینترنت رایگان نسل 6 در کیش

یادداشت

اهمیت راهبردی بندر چابهار در توسعه‌ منطقه‌ای
مناطق آزاد و ویژه اقتصادی؛ هویت بخش شعار «جهش تولید با مشارکت مردم»
«جهش تولید» نیاز به «مشارکت مردمی» دارد
اهداف اقتصادی در حکومت مردم‌سالار باید توسط توده مردم تعیین شود
ماکو، سرزمین چهارسو