خدمات به گردشگران نوروزي كيش به بخش خصوصي واگذار مي شود

لینک کوتاه: freena.ir/detail/27335
ساعت 08:07 چهارشنبه 29 آبان 1392
مديرعامل سازمان منطقه آزاد كيش گفت: در نوروز سال 1393 ارائه خدمات به گردشگران توسط بخش خصوصي انجام مي شود و اين سازمان نقش نظارتي خواهد داشت.

به گزارش پایگاه خبری مناطق آزاد و ویژه اقتصادی، علي اصغر مونسان در جلسه ستاد تسهيلات سفرهاي نوروزي كيش تاكيد كرد: برون سپاري فعاليت هاي اجرايي و سهيم كردن بخش خصوصي در سود حاصل از ارائه خدمات به گردشگران نوروزي در دستور كار سازمان منطقه آزاد كيش است و در اين ميان اين سازمان نقش نظارتي خود را پر رنگ تر از گذشته خواهد داشت و زير ساخت هاي لازم را در اختيار بخش خصوصي قرار خواهد داد.
مديرعامل سازمان منطقه آزاد كيش از تمامي روساي كميته هاي ستاد تسهيلات سفرهاي نوروزي خواست تا با برنامه ريزي و كار كارشناسي زمينه سفر اقشار مختلف مردم را به كيش فراهم آورند و پيش بيني هاي لازم را در خصوص موارد اضطراري شامل تغيير اوضاع جوي مد نظر قرار دهند.
وي با بيان اين كه امكانات لازم براي مبادي ورودي مسافران دريايي تا نوروز سال 1393 فراهم خواهد شد افزود: ساماندهي و اضافه كردن شناورها، ايجاد پاركينگ خودرو همراه با نگهبان براي تامين امنيت و ايجاد زمينه لازم براي حضور بخش خصوصي جهت ارائه خدمات به گردشگران از جمله اقداماتي است كه براي رونق سفرهاي دريايي انجام خواهد شد.
مونسان خواستار تغيير رويه اجراي برنامه هاي مختلف در حوزه هاي گردشگري، اجتماعي و فرهنگي در كيش شد و افزود: رونق گردشگري و توسعه بيش از پيش كيش، بستگي به همكاري، تعامل و هماهنگي بخش خصوصي با سازمان منطقه آزاد كيش است.
مدير عامل سازمان منطقه آزاد كيش تاكيد كرد: بايد همگي در خدمت گردشگران باشيم تا آنان به عنوان تخستين مبلغان، سفر به كيش را در خانواده ها تبليغ كنند.
در نوروز سال گذشته 229 هزار گردشگر از كيش ديدن كردند.

آخرین اخبار

اشتیاق سودانی‌ها برای سرمایه‌گذاری در مناطق آزاد ایران
پیام تبریک عبدالملکی بمناسبت هفته دفاع مقدس
گزارش عملکرد معاونت حقوقی منتشر شد
از تبدیل وضعیت ایثارگران تا رشد 300 درصدی پروژه‌های زیرساختی «اروند»
راه‌اندازی اینترنت رایگان نسل 6 در کیش

یادداشت

اهمیت راهبردی بندر چابهار در توسعه‌ منطقه‌ای
مناطق آزاد و ویژه اقتصادی؛ هویت بخش شعار «جهش تولید با مشارکت مردم»
«جهش تولید» نیاز به «مشارکت مردمی» دارد
اهداف اقتصادی در حکومت مردم‌سالار باید توسط توده مردم تعیین شود
ماکو، سرزمین چهارسو