منطقه آزاد اروند از ارائه خدمات توریسم درمانی استقبال می کند

لینک کوتاه: freena.ir/detail/27300
ساعت 09:49 دوشنبه 27 آبان 1392
مدیرعامل سازمان منطقه آزاد اروند از روند فعالیت احداث پروژه بیمارستان جدید صنعت نفت آبادان بازدید کرد.

به گزارش پایگاه خبری مناطق آزاد و ویژه اقتصادی، اسماعیل زمانی گفت: امیدوارم با بهره‌برداری از بیمارستان جدید صنعت نفت آبادان و به کارگیری پزشکان متخصص و همچنین با تجهیز این بیمارستان به تجهیزات مدرن پزشکی ، شاهد کاهش چشمگیر مشکلات درمانی و بهداشتی منطقه و ارائه خدمات توریسم درمانی باشیم.
مدیرعامل سازمان منطقه آزاد اروند با اشاره به خدمات بهداشت و درمان صنعت نفت آبادان و با توجه به پیشرفت قابل توجه روند احداث بیمارستان جدید صنعت نفت آبادان افزود: با توجه به درخواست شبکه بهداشت و درمان، سازمان منطقه آزاد اروند از پیوستن این مرکز به محدوده جغرافیایی منطقه آزاد اروند استقبال می کند.
وی افزود: با ساخت و تجهیز این بیمارستان گام مهمی در مسیر سلامت مردم و انبوه میهمانان و مسافرانی که به این منطقه سفر می‌کنند برداشته خواهد شد.
اسماعیل زمانی تصریح کرد: تا اتمام مراحل اداری پیوستن بهداشت و درمان صنعت نفت آبادان در محدوده جغرافیایی منطقه آزاد اروند این مرکز می تواند با اعطای مجوز واردات از سوی سازمان منطقه آزاد اروند تجهیزات مورد نیاز خود را با تعرفه های وارداتی مناطق آزاد وارد نماید.
رئیس هیئت مدیره منطقه آزاد اروند، بهره‌برداری از بیمارستان جدید صنعت نفت آبادان را برای توسعه این منطقه بسیار حائز اهمیت دانست و از تلاش بهداشت و درمان صنعت نفت آبادان در زمینه ارائه خدمات بهداشت و درمان در این منطقه تقدیر کرد.
مجتهدزاده رئیس بهداشت و درمان صنعت نفت آبادان با ارائه گزارشی از وضعیت بهداشت و درمان صنعت نفت و نحوه ارائه خدمات و راه اندازی واحدهای جدید این مرکز و روند پیشرفت پروژه احداث بیمارستان جدید صنعت نفت آبادان با مدیر عامل سازمان گفتگو کرد.
سلیمانی معاون دارو و درمان بهداشت و درمان صنعت نفت آبادان در این نشست گفت: بهداشت و درمان صنعت نفت آبادان توریسم درمانی را در چشم انداز سازمانی خود قرار داده و تمام تلاش خود را در این راستا بکار بسته و امیدواریم بزودی تمامی زمینه ها را در این جهت محیا کنیم.
وی افزود: وقتی توریسم سلامت و توریسم درمانی مطرح می‌شود می بایست زمینه های سخت افزاری و نرم افزاری آن را محیا کنیم و وضعیت ارائه خدمات VIP را بررسی و افراد مسلط به زبان خارجی را جهت برخورد با توریسم تربیت کنیم.
سلیمانی تصریح کرد : بهداشت و درمان صنعت نفت آبادان در این خصوص برنامه های اجرایی خود را آغاز کرده است.

آخرین اخبار

اشتیاق سودانی‌ها برای سرمایه‌گذاری در مناطق آزاد ایران
پیام تبریک عبدالملکی بمناسبت هفته دفاع مقدس
گزارش عملکرد معاونت حقوقی منتشر شد
از تبدیل وضعیت ایثارگران تا رشد 300 درصدی پروژه‌های زیرساختی «اروند»
راه‌اندازی اینترنت رایگان نسل 6 در کیش

یادداشت

اهمیت راهبردی بندر چابهار در توسعه‌ منطقه‌ای
مناطق آزاد و ویژه اقتصادی؛ هویت بخش شعار «جهش تولید با مشارکت مردم»
«جهش تولید» نیاز به «مشارکت مردمی» دارد
اهداف اقتصادی در حکومت مردم‌سالار باید توسط توده مردم تعیین شود
ماکو، سرزمین چهارسو