طرح توسعه گردشگری هندورابی با مشارکت مشاور خارجي تهيه و تدوين مي شود

لینک کوتاه: freena.ir/detail/27221
ساعت 16:03 دوشنبه 13 آبان 1392
مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش گفت: تور گردشگری آبی و هوايي میان جزیره کیش و جزيره هندورابی تا نوروز سال 1393 راه اندازي مي شود.

به گزارش پایگاه خبری مناطق آزاد و ویژه اقتصادی، علی اصغر مونسان در آیین گشایش هتل سورينت مريم،با بيان اين كه تاسیسات اولیه در جزیره هندورابی برای ارائه خدمات به گردشگران ايجاد مي شود افزود: طرح توسعه گردشگری هندورابی با مشارکت مشاور خارجي تهيه و تدوين مي شود.
مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش از قصد سازمان تحت مديريت خود در راه اندازي تور گردشگري هوايي و دريايي كيش– هندورابي تا تعطیلات نوروز 1393 سخن گفت و از سرمایه گذاران در طرح های توسعه گردشگری از جمله راه اندازی تورهای آبی کیش به هندورابی دعوت کرد تا در اين زمينه سرمايه گذاري كنند.
مونسان با بيان اين كه سازمان منطقه آزاد كيش راه اندازی دهکده های سلامت، ورزش و دانش برای توسعه گردشگری در دستور كار دارد افزود: اين سازمان زمینه لازم براي سرمايه گذاري در بخش های مختلف این دهکده ها را كه شامل هتل و سایر بخش هاي مربوطه و گردشگري فراهم كرده است.
رییس هیات مدیره سازمان منطقه آزاد کیش با تاكيد بر ازوم ارتقاي بيش از پيش خدمات هتل ها در كيش و لزوم تطابق آن در سطح بين المللي گفت: آنچه هتل ها را هویت می دهد کیفیت ارائه خدمات به مشتریان است نه ستاره هاي آن كه تنها جنبه سمبوليك دارد.
مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش در ادامه به همراه امام جمعه کیش و سرمایه گذاران بخش خصوصی هتل سورینت مریم که در چهار طبقه و 56 اتاق ساخته شده است را افتتاح كرد.

آخرین اخبار

اشتیاق سودانی‌ها برای سرمایه‌گذاری در مناطق آزاد ایران
پیام تبریک عبدالملکی بمناسبت هفته دفاع مقدس
گزارش عملکرد معاونت حقوقی منتشر شد
از تبدیل وضعیت ایثارگران تا رشد 300 درصدی پروژه‌های زیرساختی «اروند»
راه‌اندازی اینترنت رایگان نسل 6 در کیش

یادداشت

اهمیت راهبردی بندر چابهار در توسعه‌ منطقه‌ای
مناطق آزاد و ویژه اقتصادی؛ هویت بخش شعار «جهش تولید با مشارکت مردم»
«جهش تولید» نیاز به «مشارکت مردمی» دارد
اهداف اقتصادی در حکومت مردم‌سالار باید توسط توده مردم تعیین شود
ماکو، سرزمین چهارسو