گردشگري سلامت در كيش شكل مي گيرد

لینک کوتاه: freena.ir/detail/26992
ساعت 12:38 يکشنبه 14 مهر 1392
مديرعامل سازمان منطقه آزاد كيش با تاكيد بر اولويت توسعه گردشگري در برنامه هاي اين سازمان گفت: با توجه به دستيابي متخصصان و پزشكان ايراني به سطح پيشرفته دانش پزشكي، گردشگري سلامت در جزيره كيش با هدف جذب گردشگران داخلي و خارجي شكل مي گيرد.

به گزارش پایگاه خبری مناطق آزاد و ویژه اقتصادی به نقل از ایرنا، علي اصغر مونسان كه از طريق شبكه جهاني جام جم با ايرانيان مقيم خارج كشور سخن مي گفت، افزود: زيرساخت هاي مورد نياز فعال كردن حوزه گردشگري سلامت در جزيره كيش فراهم خواهد شد.
رييس هيأت مديره سازمان منطقه آزاد كيش در ادامه از توسعه گردشگري، ايجاد فضاي پرنشاط براي گردشگران و رونق كسب و كار براي كارآفرينان عرصه گردشگري و فعال كردن توريسم سلامت به عنوان اولويت هاي اين سازمان در دوره جديد فعاليت نام برد.
مونسان با تاكيد بر حمايت جانبه اين سازمان از سرمايه گذاران، از ايرانيان مقيم خارج كشور براي سرمايه گذاري در جزيره كيش دعوت كرد.
وي گفت: هر مشكلي در زمينه جذب سرمايه گذاري در اين جزيره به سرعت رفع خواهد شد و در محدوده قانون از هرگونه اقدامي براي كمك به جذب سرمايه گذاري در جزيره كيش استقبال و حمايت مي كنيم و تلاش خواهيم كرد با تكريم سرمايه گذاران، زمينه جذب سرمايه گذاري بيشتر را فراهم آوريم.
در اين گفت وگوي تلويزيوني كه با حضور مسعود سلطاني فر عضو هيأت مديره سازمان منطقه آزاد كيش در دو شب پياپي روي آنتن شبكه هاي جام جم و كيش رفت، برنامه هاي مديريت جديد اين سازمان در راستاي پيشرفت و تعالي جزيره كيش تشريح شد.

آخرین اخبار

اشتیاق سودانی‌ها برای سرمایه‌گذاری در مناطق آزاد ایران
پیام تبریک عبدالملکی بمناسبت هفته دفاع مقدس
گزارش عملکرد معاونت حقوقی منتشر شد
از تبدیل وضعیت ایثارگران تا رشد 300 درصدی پروژه‌های زیرساختی «اروند»
راه‌اندازی اینترنت رایگان نسل 6 در کیش

یادداشت

اهمیت راهبردی بندر چابهار در توسعه‌ منطقه‌ای
مناطق آزاد و ویژه اقتصادی؛ هویت بخش شعار «جهش تولید با مشارکت مردم»
«جهش تولید» نیاز به «مشارکت مردمی» دارد
اهداف اقتصادی در حکومت مردم‌سالار باید توسط توده مردم تعیین شود
ماکو، سرزمین چهارسو