نقش نیروی انتظامی كیش در توسعه گردشگری این جزیره غیر قابل انكار است

لینک کوتاه: freena.ir/detail/26974
ساعت 15:58 شنبه 13 مهر 1392
مديرعامل سازمان منطقه آزاد كيش گفت:نيروي انتظامي منظقه ويژه كيش با عملكرد مثبت خود محيط مناسبي براي جذب گردشگر داخلي و خارجي در اين جزيره فراهم كرده است.

به گزارش پایگاه خبری مناطق آزاد و ویژه اقتصادی، عليرضا مونسان در آغاز هفته نيروي انتظامي با حضور در صبحگاه مشترك نيروهاي مسلح مستقر در كيش ضمن بازديد از يگان هاي حاضر، در سخناني خطاب به اين نيروها ابراز داشت: امنيت كشور كه در بين ساير كشورهاي منطقه مثال زدني و ستودني است و همواره مورد تعجب ميهمانان خارجي كشورمان است نتيجه عزم راسخ و جانفشاني شما دلاورمردان است.
مديرعامل سازمان منطقه آزاد كيش با اشاره به كار سخت نيروي انتظامي كه مي بايست احقاق حق كند و در عين حال رفتار صميمي داشته باشد افزود: اين رفتار در منطقه كيش كه محور آن گردشگري است نمود بيشتري دارد و گردشگران مي بايست در ديدار از كيش صميميت و اقتدار را از نزديك درك كنند.
مونسان از عزم راسخ سازمان منطقه آزاد كيش در توسعه گردشگري حلال خبر داد و افزود: بايد كاري كنيم تا هموطنانمان كيش را به عنوان مقصد گردشگري انتخاب كنند.
وي از فراهم كردن امكان تحصيل دانشجويان در كيش سخن گفت و افزود: كيش مكان مناسبي براي گردشگري و تحصيل است و اين سازمان بنادارد با شناساندن قابليت هاي كيش در اين زمينه ، ضمن جلوگيري از خروج ارز، از آسيب هاي اجتماعي احتمالي چنين مسافرت هايي كه براي گردش و يا تحصيل ايجاد مي شود جلوگيري كند.
مديرعامل سازمان منطقه آزاد كيش ابراز اميدواري كرد با كمك پليس، توسعه و پيشرفت كيش را پيش رو داشته و شاهد اتفاقات خوب و حجم سرمايه گذاري گسترده در اين منطقه باشيم.
سرهنگ دهكي فرمانده انتظامي ويژه كيش نيز در اين مراسم ضمن تبريك انتصاب شايسته مهندس مونسان به سمت رئيس هيئت مديره و مديرعامل سازمان منطقه آزاد كيش از آمادگي اين نهاد براي همكاري با سازمان منطقه آزاد كيش و كمك به توسعه پايدار اين جزيره سخن گفت و افزود: اساس اقتدار پليس سرمايه اجتماعي است و اساس سرمايه اجتماعي مردم هستند و اين مردم هستند كه در تامين امنيت مشاركت مي كنند.
 

شناسه خبری: 26974

آخرین اخبار

اشتیاق سودانی‌ها برای سرمایه‌گذاری در مناطق آزاد ایران
پیام تبریک عبدالملکی بمناسبت هفته دفاع مقدس
گزارش عملکرد معاونت حقوقی منتشر شد
از تبدیل وضعیت ایثارگران تا رشد 300 درصدی پروژه‌های زیرساختی «اروند»
راه‌اندازی اینترنت رایگان نسل 6 در کیش

یادداشت

اهمیت راهبردی بندر چابهار در توسعه‌ منطقه‌ای
مناطق آزاد و ویژه اقتصادی؛ هویت بخش شعار «جهش تولید با مشارکت مردم»
«جهش تولید» نیاز به «مشارکت مردمی» دارد
اهداف اقتصادی در حکومت مردم‌سالار باید توسط توده مردم تعیین شود
ماکو، سرزمین چهارسو