کيش ؛ بهشت گردشگري خانواده ها مي شود

لینک کوتاه: freena.ir/detail/26948
ساعت 08:38 دوشنبه 8 مهر 1392
مدیرعامل جدید منطقه آزاد کیش با تاکید بر ضرورت توسعه ظرفیت های گردشگری گفت: این منطقه را به بهشت گردشگری خانواده ها تبدیل می کنیم.

به گزارش پایگاه خبری مناطق آزاد و ویژه اقتصادی، علی اصغر مونسان افزود : در طرح جامع توسعه مناطق آزاد کشور، منطقه آزاد کیش با محوریت گردشگری توسعه می یابد و گردشگری طبیعی ، آبی و علمی (به عنوان پایگاه همایش های داخلی و بین المللی) ، گردشگری سلامت و ورزش با ساخت بیمارستان های فوق تخصصی و مداوای بیماران کشورهای دیگر در الویت است.
مدیرعامل جدید منطقه آزاد کیش همچنین جذب و افزایش گردشگران خارجی را مهم دانست و گفت : کیش به جایگاه واقعی در حوزه گردشگری می رسد و باید جزیره زیبای کیش به همه مردم دنیا معرفی شود.
وی گردشگری را حوزه اصلی توسعه جزیره کیش دانست و گفت: هتل های جزیره کیش مطابق با استانداردهای بین المللی ساماندهی می شود تا زیباترین خدمات را به گردشگران داخلی و خارجی تقدیم کنیم.
مونسان گفت : کیش با 18 کیلومتر ساحل بسیار زیبای در حوزه تورهای دریایی و جذب گردشگر توسعه خواهد یافت.
وی با بیان این که مناطق آزاد بودجه دولتی ندارد ، گفت: با همکاری بخش خصوصی ، طرح های متنوعی اجرا می شود و با درآمدهای حاصل شده زیربناها را تقویت خواهیم کرد ، هدف ما ایجاد محیط سالم برای سرمایه گذاری و تقویت طرف های تقاضای خدمات گردشگری است.
وی همچنین از استاندارد سازی هتل ها خبر داد و گفت: با طرح های توسعه فرهنگی تلاش می کنیم ، کیش به قطب منطقه ای گردشگری با رویکرد احترام به خانواده ها تبدیل شود.

شناسه خبری: 26948

آخرین اخبار

اشتیاق سودانی‌ها برای سرمایه‌گذاری در مناطق آزاد ایران
پیام تبریک عبدالملکی بمناسبت هفته دفاع مقدس
گزارش عملکرد معاونت حقوقی منتشر شد
از تبدیل وضعیت ایثارگران تا رشد 300 درصدی پروژه‌های زیرساختی «اروند»
راه‌اندازی اینترنت رایگان نسل 6 در کیش

یادداشت

اهمیت راهبردی بندر چابهار در توسعه‌ منطقه‌ای
مناطق آزاد و ویژه اقتصادی؛ هویت بخش شعار «جهش تولید با مشارکت مردم»
«جهش تولید» نیاز به «مشارکت مردمی» دارد
اهداف اقتصادی در حکومت مردم‌سالار باید توسط توده مردم تعیین شود
ماکو، سرزمین چهارسو