جمعه بازار صنایع‌ دستی در منطقه آزاد ارس برپا شد

لینک کوتاه: freena.ir/detail/26826
ساعت 10:40 سه شنبه 12 شهريور 1392
معاون گردشگري، صنايع دستي و میراث فرهنگی منطقه آزاد ارس از برپايي جمعه بازار صنایع‌دستی در محل پارك كوهستان ارس خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری مناطق آزاد و ویژه اقتصادی، عادل نجف زاده با اعلام این خبر افزود: اين نمايشگاه تا پايان مهر ماه سال جاري روزهاي پنج شنبه و جمعه هر هفته داير خواهد بود.
وی هدف از برپايي جمعه بازار را بازدید، خرید و آشنایی مسافران و گردشگران با تولیدات صنايع دستي منطقه آزاد ارس عنوان كرد و اظهار داشت: در جمعه بازار صنایع‌دستی کلیه محصولات و تولیدات هنرمندان منطقه ارس به در معرض دید گردشگران گذاشته شده و برای فروش عرضه می شود.
عادل نجف زاده با بیان اینکه در دوره های قبلی استقبال از جمعه بازار صنایع‌دستی بسیار خوب و پر رونق بوده است، گفت: جمعه بازار حمایتی ارزشمند از زحمات هنرمندان ارس بوده و امیدواریم صنایع دستی ارس که یکی از زیباترین هنرهای آذربایجان بشمار می رود همواره با دستان گرم صنعتگران پررونق تر از گذشته باشد.
نجف زاده با اشاره به فعالیت ستاد دائمی تسهیلات سفر منطقه آزاد ارس گفت: ستاد تسهیلات سفرهای منطقه آزاد ارس ویژه تابستان 92، در راستای رفاه حال مسافران و گردشگران ورودی به این منطقه خدمات مورد نیاز راهنمایی مسافران به مقاصد مورد نظر را انجام می دهد.

شناسه خبری: 26826

آخرین اخبار

اشتیاق سودانی‌ها برای سرمایه‌گذاری در مناطق آزاد ایران
پیام تبریک عبدالملکی بمناسبت هفته دفاع مقدس
گزارش عملکرد معاونت حقوقی منتشر شد
از تبدیل وضعیت ایثارگران تا رشد 300 درصدی پروژه‌های زیرساختی «اروند»
راه‌اندازی اینترنت رایگان نسل 6 در کیش

یادداشت

اهمیت راهبردی بندر چابهار در توسعه‌ منطقه‌ای
مناطق آزاد و ویژه اقتصادی؛ هویت بخش شعار «جهش تولید با مشارکت مردم»
«جهش تولید» نیاز به «مشارکت مردمی» دارد
اهداف اقتصادی در حکومت مردم‌سالار باید توسط توده مردم تعیین شود
ماکو، سرزمین چهارسو