سفر دويست هزار گردشگر در ايام جشنواره تابستاني كيش

لینک کوتاه: freena.ir/detail/26814
ساعت 09:24 يکشنبه 10 شهريور 1392
مديرعامل سازمان منطقه آزاد كيش گفت: در 57 روز برگزاري جشنواره شانزدهم، بيش از 204 هزار و 502 نفر گردشگر با هواپيما و كشتي وارد كيش شده اند.

به گزارش پایگاه خبری مناطق آزاد و ویژه اقتصادی، عليرضا عامري با بيان اين كه تعامل و همكاري بخش خصوصي با سازمان منطقه آزاد كيش رونق و گسترش روزافزون اين جزيره زيبا را در پي داشته است افزود: ساكنان كيش بدرستي دريافته اند كه رونق كيش، با ميزباني مناسب و شايسته از گردشگران ميسر است و ورود 204 هزارو 502 گردشگر در پنجاه و هفت روز برگزاري جشنواره تابستاني كيش از پنجم تيرماه تا هشتم شهريور ماه مؤيد اين امر است.
مديرعامل سازمان منطقه آزاد كيش با بيان اين كه يكي از سياست هاي سازمان منطقه آزاد كيش، رونق سفرهاي دريايي به اين جزيره زيبا است تا امكان حضور همه اقشار مختلف جامعه در كيش فراهم شود اظهار داشت: در طول 57 روز برگزاري شانزدهمين جشنواره تابستاني، بيش از بيست هزار گردشگر از طريق مسير دريايي به كيش سفر كردند.
وي با اشاره به ورود يك هزار و 226 خودرو پلاك سرزمين اصلي به كيش در ايام برگزاري جشنواره تابستاني، از افزايش 123 درصدي ورود خودروهاي پلاك اصلي از ابتداي سال جاري تا كنون در مقايسه با مدت مشابه در سال گذشته خبر داد و تعداد آن را در حدود 67 هزار و 800 دستگاه خودرو عنوان كرد.
عامري با اشاره به روند بازسازي فرودگاه بين المللي كيش و بيان اين نكته كه اين فرودگاه سومين فرودگاه پر تردد در كشور پس از مهرآباد و مشهد است اظهار داشت: فرودگاه بين المللي كيش در ايام جشنواره تابستاني ميزبان سه هزار و 216سورتي پرواز ورودي و خروجي در مسيرهاي داخل و خارج كشور بود.
وي با بيان اين كه در مدت برگزاري جشنواره تابستاني كيش نزديك به 16 هزار و 598 گردشگر خارجي وارد كيش شد افزود: شماري از گردشگران خارجي نيز در ميان گردشگران داخلي به ويژه در زمان برگزاري جنگ هاي شبانه و برپايي نمايشگاه ها در مجاورت تالار شهر ديده مي شوند كه نشان دهنده جذابيت برنامه هاي جشنواره براي اين گروه از گردشگران است. 

آخرین اخبار

اشتیاق سودانی‌ها برای سرمایه‌گذاری در مناطق آزاد ایران
پیام تبریک عبدالملکی بمناسبت هفته دفاع مقدس
گزارش عملکرد معاونت حقوقی منتشر شد
از تبدیل وضعیت ایثارگران تا رشد 300 درصدی پروژه‌های زیرساختی «اروند»
راه‌اندازی اینترنت رایگان نسل 6 در کیش

یادداشت

اهمیت راهبردی بندر چابهار در توسعه‌ منطقه‌ای
مناطق آزاد و ویژه اقتصادی؛ هویت بخش شعار «جهش تولید با مشارکت مردم»
«جهش تولید» نیاز به «مشارکت مردمی» دارد
اهداف اقتصادی در حکومت مردم‌سالار باید توسط توده مردم تعیین شود
ماکو، سرزمین چهارسو